فهرس المقالات نادره السادات نجفی زاده المقاله 1 - A Model for Standardization/Adaptation Strategy Selection in the Irans Multinational Companies (MNCs) Mohammad Ali Abdolvand Nadereh Sadat Najafizadeh International Journal of Management and Business Research , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 2011 المقاله 2 - بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان) نادره السادات نجفی زاده افسانه تابزر مدیریت بازاریابی , العدد 41 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 3 - بررسی رابطه انگیزههای خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز) نادره سادات نجفی زاده مریم ظهیری مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 4 - بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران نادره السادات نجفی زاده علی اکبر میرزایی مدیریت بازاریابی , العدد 39 , السنة 13 , تابستان 1397 المقاله 5 - بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر باقر عباسپور نادره السادات نجفی زاده علی اکبر میرزایی مدیریت بازاریابی , العدد 38 , السنة 13 , بهار 1397 المقاله 6 - ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) نادره السادات نجفی زاده امین موجودی پریا قاسمی مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 7 - بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) نادره السادات نجفی زاده مهدی محرابی رضا کرجالیان علی مشایخ نیا مدیریت بازاریابی , العدد 17 , السنة 7 , زمستان 1391 المقاله 8 - بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.5.7 مصطفی عبدی نادره السادات نجفی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398