فهرس المقالات karim hamdi المقاله 1 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398 المقاله 2 - ارائه مدل کسب و کار فنبازارها در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 123 , السنة 31 , زمستان 1399 المقاله 3 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت بهروز نعمتی حسین وظیغه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403 المقاله 4 - پیش بینی مولفه های کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر (با بررسی آینده انرژی و سناریوهای آن تا افق 2050 و توسعه انرژیهای نو و سیاستهای جهانی و نقش آن در کشور) 10.30495/jmfr.2022.59993.2439 شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 32 , زمستان 1400 المقاله 5 - ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی 10.30495/enkn.2023.72097.1068 شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراجالدین محبی افسانه زمانی مقدم دانش کارآفرینی , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 6 - طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی 10.30495/jisds.2007.21288 حمیدرضا نعمتی کریم حمدی سید عباس حیدری محمد حسن بهزادی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 7 - بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان بهعنوان پیشبینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیلگری شواهد فیزیکی 10.30495/jisds.2021.19453 کمال قلندری کریم حمدی مریم خلیلی عراقی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 8 - نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه 10.30495/jisds.2007.21334 سارا حمیدی کریم حمدی محمد حسن بهزادی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 9 - اقتصاد شهری و نهادهای مالی، تحلیل و ارائه مدل نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی (مطالعه موردی: بانک ملت) حمیدرضا نعمتی کریم حمدی جغرافیایی سرزمین , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1399 المقاله 10 - عوامل موثر در گسترش مهاجرت به کلانشهر تهران کریم حمدی سروش فتحی مطالعات مدیریت شهری , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1388 المقاله 11 - ارائه چارچوب نظری تعیین عوامل موثر برآمادگی سازمانی جهت اجرای مدیریت ریسک پروژه ها کریم حمدی حمیده رشادت جو حسین حاج قنبری مطالعات مدیریت شهری , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1393 المقاله 12 - ارائه مدل طبقه بندی هوشمند مبتنی بر شبکه عصب مصنوعی پرسپترون (MLP) و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در خدمات بازاریابی دیجیتال برای اولویت بندی ریسک نقدینگی و سرمایه گذاری علیرضا عاشوری رودپشتی هرمز مهرانی کریم حمدی دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1400 المقاله 13 - طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.6.5 مجید میرزامحمدی کریم حمدی مهرداد نوابخش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 14 - ارزیابی شیوههای سهامی سرمایه گذاری خارجی در مُدل سلسلهمراتبی با استفاده از الگوریتم شش مرحله ای تاپسیس 20.1001.1.22519165.1396.8.30.7.3 غلامرضا امینی خیابانی کریم حمدی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 8 , بهار 1396 المقاله 15 - ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال 20.1001.1.22285067.1399.26.77.3.9 علیرضا عاشوری رودپشتی هرمز مهرانی کریم حمدی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 26 , تابستان 1399 المقاله 16 - نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) 20.1001.1.22285067.1395.22.61.6.2 غلامرضا امینی خیابانی کریم حمدی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 22 , تابستان 1395 المقاله 17 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران مهسا کربلایی حسن حسین وظیفه دوست کریم; حمدی مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 18 - تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند سید هادی سید فضلی وحیدرضا میرابی کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 35 , زمستان 1403