فهرس المقالات هرمز مهرانی المقاله 1 - شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) مهدی زنگانه خدیجه محمدی آرزوچی سیدحسین کاظمی هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 2 - واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی فائزه فندرسکی مهدی زنگانه حسین دیده خانی هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 44 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 3 - تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 46 , السنة 15 , بهار 1399 المقاله 4 - بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) فریبا خمر مهدی زنگانه هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 50 , السنة 16 , بهار 1400 المقاله 5 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 محمد واشقانی فراهانی منوچهر نیکنام نادر غریب نواز هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 6 - بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین 10.30495/jomm.2023.69529.1974 عرفان داداش زاده هرمز مهرانی کریم حمدی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 7 - ارائه مدل طبقه بندی هوشمند مبتنی بر شبکه عصب مصنوعی پرسپترون (MLP) و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در خدمات بازاریابی دیجیتال برای اولویت بندی ریسک نقدینگی و سرمایه گذاری علیرضا عاشوری رودپشتی هرمز مهرانی کریم حمدی دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1400 المقاله 8 - شناسایی سبکهای زندگی الکترونیکی جمعیت شهرنشین ایران 20.1001.1.66972251.1400.13.3.23.6 حلیم بردی قره جه هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی نگرش های نو در جغرافیای انسانی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 9 - Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis 10.30495/jsm.2023.1992202.1852 Samira Bekr Hormoz Mehrani Seddighe Tootian Masoud Qorban Hosseini Journal of System Management , العدد 1 , السنة 10 , زمستان 2024 المقاله 10 - بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری بر خط از ادغام دومدل پذیرش فناوری و تئوری رفتار برنامهریزی شده با ریسک درک شده و مفید بودن ادراک شده منصوره صادقی هرمز مهرانی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 11 - طراحی مدل پیش بینی رویگردانی مصرف کنندگان گاز طبیعی با رویکرد انرژیهای تجدیدپذیر 20.1001.1.28210050.1401.1.4.6.4 ابوذر پوریانی هرمز مهرانی روح اله سمیعی سامره شجاعی محمدرضا امیدخواه نسرین مدیریت سبز , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 12 - بررسی تأثیر عملکردهای بازیوارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان فرناز بدیعی هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی مدیریت سبز , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403 المقاله 13 - شناسایی سبکهای زندگی الکترونیکی جمعیت شهرنشین ایران 20.1001.1.66972251.1400.13.3.23.6 حلیم بردی قره جه هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی فصلنامه علمی و پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 14 - تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطهمند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران هرمز مهرانی منصوره صادقی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1395 المقاله 15 - ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوریهای رفتار برنامهریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران 10.30495/fed.2023.698846 مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده حامد عباسی نامی هرمز مهرانی ابوالفضل شهرآبادی اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1401 المقاله 16 - بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) 20.1001.1.22520104.1394.7.28.2.8 هرمز مهرانی منصوره صادقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 7 , زمستان 1394 المقاله 17 - طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازارسرمایه: یک مطالعه کیفی مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده منشی حامد عباسی نامی هرمز مهرانی ابوالفضل شهرآبادی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1402 المقاله 18 - ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال 20.1001.1.22285067.1399.26.77.3.9 علیرضا عاشوری رودپشتی هرمز مهرانی کریم حمدی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 26 , تابستان 1399 المقاله 19 - تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی محمدمیثم انوشه ابوتراب علیرضائی هرمز مهرانی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 3 , السنة 29 , پاییز 1402 المقاله 20 - ارائه و تبیین مدل برندسازی حسی جهت تغییررفتار مصرفکننده در بازارهای صنعتی مواد ضدعفونیکننده با استفاده از رویکرد کیفی حسین فارسیانی هرمز مهرانی محسن محمدیان ساروی حمیدرضا سعیدنیا مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 39 , السنة 15 , پاییز 1403