فهرس المقالات نادر غریب نواز المقاله 1 - ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا 10.30495/ijpa.2022.66523.10852 زیبا حسینی علیرضا روستا فرزاد آسایش نادر غریب نواز خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1401 المقاله 2 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری ثریا فتح اللهی الهام فریدچهر نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی پژوهش های نوین در ریاضی , العدد 31 , السنة 7 , تابستان 1400 المقاله 3 - تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) رمضان نوری بابیان محمد آقایی نادر غریب نواز وحید ناصحی فر مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 4 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 محمد واشقانی فراهانی منوچهر نیکنام نادر غریب نواز هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 5 - روابط بین محیط، استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های صنایع غذایی در استان تهران سید حمیدرضا نیکو نادر غریب نواز پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1394 المقاله 6 - طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه 20.1001.1.22520104.1399.12.48.19.0 حامد قباخلو الهام فریدچهر محمود احمدی شریف نادر غریب نواز مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 7 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 8 - طراحی مدل بازاریابی پایدار با تأکید بر توسعه پایدار در صنعت بانکداری ایران رضا انوشه ئی محمدرضا کریمی علویجه نادر غریب نواز الهام فریدچهر فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 15 , السنة 4 , پاییز 1403