List of Articles نادر غریب نواز Article 1 - ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا 10.30495/ijpa.2022.66523.10852 Ziba Hosseini Alireza Rousta Farzad Asayesh Nader Gharibnavaz Public Policy In Administration , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 2 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری Soraya Fathallahi Elham Faridchehr Nader gharib navaz VahidReza Mirabi Journal of New Researches in Mathematics , Issue 31 , Year , Summer 2021 Article 3 - تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) Ramezan Noori Babian Mohammad Aghayee Nader Qaribnavaz Vahid Nasehifar Jounal of Marketing Management , Issue 48 , Year , Autumn 2020 Article 4 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 mohammad vasheghani farahani manochehr niknam Nader Qaribnavaz Hormoz Mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 57 , Year , Winter 2024 Article 5 - روابط بین محیط، استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های صنایع غذایی در استان تهران Seyaed HamidrezaRezaei Nikoo Nader Gharibnavaz , Issue 2 , Year , Summer 2015 Article 6 - طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه 20.1001.1.22520104.1399.12.48.19.0 hamed ghobakhloo elham faridchehr mahmood Ahmadi sharif nader gharib navaz Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 7 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) Elham Faridchehr soraya Fathollahi Nader Qaribnavaz Vahid Reza Mirabi Journal of Business Management and Information Science , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 8 - طراحی مدل بازاریابی پایدار با تأکید بر توسعه پایدار در صنعت بانکداری ایران Reza Anoushehi محمدرضا کریمی علویجه Nader Gharib Navaz Elham Faridchehr Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 15 , Year , Autumn 2024