List of Articles هرمز مهرانی Article 1 - شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) Mehdi Zanganeh Khadijeh Mohammadi Arezoochi Seyed Hossein Kazemi Hormoz Mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 33 , Year , Winter 2017 Article 2 - واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی Faezeh Fendereski Mehdi Zanganeh Hosain Dideh Khani Hormoz Mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 44 , Year , Autumn 2020 Article 3 - تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر Mostafa Hosseinzadeh shadan vahabzade hormoz mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 46 , Year , Spring 2020 Article 4 - بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) Fariba Khammar Mehdi Zanganeh Hormoz Mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 50 , Year , Spring 2021 Article 5 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 mohammad vasheghani farahani manochehr niknam Nader Qaribnavaz Hormoz Mehrani Jounal of Marketing Management , Issue 57 , Year , Winter 2024 Article 6 - بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین 10.30495/jomm.2023.69529.1974 ERPHAN DADASHZADEH HORMOZ MEHRANI KARIM HAMDI HAMDI Jounal of Marketing Management , Issue 60 , Year , Autumn 2023 Article 7 - ارائه مدل طبقه بندی هوشمند مبتنی بر شبکه عصب مصنوعی پرسپترون (MLP) و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در خدمات بازاریابی دیجیتال برای اولویت بندی ریسک نقدینگی و سرمایه گذاری Alireza Ashouri Roudposhti Hormoz Mehrani Karim Hamdi Journal of Investment Knowledge , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 8 - شناسایی سبکهای زندگی الکترونیکی جمعیت شهرنشین ایران 20.1001.1.66972251.1400.13.3.23.6 حلیم بردی قره جه هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی فصلنامه علمی و پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی , Issue 2 , Year , Summer 1400 Article 9 - Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis 10.30495/jsm.2023.1992202.1852 samira bekr Hormoz Mehrani Seddighe Tootian Masoud Qorban Hosseini Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2024 Article 10 - بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری بر خط از ادغام دومدل پذیرش فناوری و تئوری رفتار برنامهریزی شده با ریسک درک شده و مفید بودن ادراک شده Mansoure Sadeqi Hormoz Mehrani Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 11 - طراحی مدل پیش بینی رویگردانی مصرف کنندگان گاز طبیعی با رویکرد انرژیهای تجدیدپذیر 20.1001.1.28210050.1401.1.4.6.4 ابوذر پوریانی هرمز مهرانی روح اله سمیعی سامره شجاعی محمدرضا امیدخواه نسرین فصلنامه مدیریت سبز , Issue 4 , Year , Autumn 1401 Article 12 - بررسی تأثیر عملکردهای بازیوارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان فرناز بدیعی هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی فصلنامه مدیریت سبز , Issue 10 , Year , Spring 2024 Article 13 - شناسایی سبکهای زندگی الکترونیکی جمعیت شهرنشین ایران 20.1001.1.66972251.1400.13.3.23.6 حلیم بردی قره جه هرمز مهرانی حسین دیده خانی روح اله سمیعی فصلنامه علمی و پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی , Issue 2 , Year , Summer 1400 Article 14 - تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطهمند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران Hormoz Mehrani Mansoure Sadeghi , Issue 1 , Year , Autumn 2016 Article 15 - ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوریهای رفتار برنامهریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران 10.30495/fed.2023.698846 Mostafa Hosseinzadeh Shadan Vahabzadeh Munshi Hamed Abbasi Nami Hormoz Mehrani Abolfazl Shahrabadi Financial Economics , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 16 - بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) 20.1001.1.22520104.1394.7.28.2.8 هرمز مهرانی منصوره صادقی Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 1394 Article 17 - طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازارسرمایه: یک مطالعه کیفی مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران Mostafa Hoseinzadeh shadan vahabzadeh Monshi Hamed Abasi nami HOrmoz Mehrani Abolfazl Shahrabadi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 18 - ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال 20.1001.1.22285067.1399.26.77.3.9 Alireza AshouriRoudposhti hormoz mehrani Karim Hamdi Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2020 Article 19 - تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی Mohammad Meysam Anoosheh Aboutrab Alirezaei, Hormoz mehrani Strategic Management Researches , Issue 3 , Year , Autumn 2023