List of Articles حمیدرضا سعیدنیا Article 1 - طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران parviz alilou Hamidreza Saeednia ali Badie Zadeh Jounal of Marketing Management , Issue 37 , Year , Winter 2017 Article 2 - ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش Asgar Babapour Hamid Reza saeednia Zahra Alipourdarvish Jounal of Marketing Management , Issue 35 , Year , Summer 2017 Article 3 - بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) Ebrahim Heshmati Hamidreza Saeednia ali Badie Zadeh Jounal of Marketing Management , Issue 38 , Year , Spring 2017 Article 4 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپآپ در صنعت خردهفروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته 10.30495/jomm.2022.61844.1844 nesa mohammadi hamidreza saeidnia Kambiz Heidarzadeh Jounal of Marketing Management , Issue 57 , Year , Winter 2024 Article 5 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته Reza kochakpour nesfi H. R. Saeednia Hamid Saeedi rahim mohtaram Jounal of Marketing Management , Issue 63 , Year , Summer 2024 Article 6 - نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن M. Hamidpour H. R. Saeednia Jounal of Marketing Management , Issue 29 , Year , Winter 2016 Article 7 - Designing a Customer Experience Management Model in the Field of Car Relief Services (The Mixed Methods Research) 20.1001.1.23222301.2021.7.3.11.0 10.30495/jsm.2021.1943010.1545 Mahmoud Eghbali Hamid Saeedi Hamid reza Saeednia Journal of System Management , Issue 4 , Year , Summer 2021 Article 8 - Studying the Effective Factors in Brand Value Creation from the Perspective of Customers, Organizations and Stakeholders (Case study: Iranian Textile Industry) 20.1001.1.23222301.2021.7.4.1.2 10.30495/jsm.2021.1943070.1548 Parviz Alilou Hamid Reza Saeednia Ali Badi Zadeh Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2021 Article 9 - ارائه الگوی عناصر شناختی و هیجانی در تبلیغات محیطی ALLAHYAR GHASEMI ahmad Rahchamani Hamidreza saeednia Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 10 - ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران Faranak Afshinmehr Hamidreza Saeednia Zahra Alipour Darvish Mansoureh Aligholi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 11 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , Issue 33 , Year , Autumn 2022 Article 12 - Present and Test the Corporate Social Responsibility Model in the Field of Green Marketing with Emphasis on Brand Affiliation from the Perspective of Organic Products' Consumers 20.1001.1.21595852.2023.13.1.1.7 روزا طاعتی عبدالحمید ابراهیمی حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویشی محمد طالقانی International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 13 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0 Mohammad nafeii Leila andervazh Hamidreza saeednia Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 14 - ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک 20.1001.1.22520104.1399.12.46.8.5 Asgar Babapour Hamid Reza Saeednia Zahra Alipour darvish Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2020 Article 15 - راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران 20.1001.1.22520104.1401.14.55.10.9 Kazem Mohammaddoost Hamid Reza Saeednia Ahmad Rahchamani Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 16 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 Forouzandeh Azimi hosain vazifehdost Hamidreza saeednia Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 17 - ارائه و تبیین مدل برندسازی حسی جهت تغییررفتار مصرفکننده در بازارهای صنعتی مواد ضدعفونیکننده با استفاده از رویکرد کیفی Hossein Farsiani Hormoz Mehrani mohsen mohammadian saravi Hamidreza Saeednia Behavioral Studies in Management , Issue 39 , Year , Autumn 2023