List of Articles سینا نعمتی زاده Article 1 - طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی 10.30495/jmfr.2023.70667.2769 Hoda Zeynali Seyed Mahmoud Hashemi mirza hassn Hosseini Sina nemati zadeh Future study Management , Issue 134 , Year , Autumn 2023 Article 2 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی 10.30495/jomm.2023.73416.2049 Yasamin Golafshan Yousefi, Azam Rahiminik sina Nematizadeh mandan momeni Jounal of Marketing Management , Issue 60 , Year , Autumn 2023 Article 3 - A Comparative Study Of Behavioral Responses Of Green Hotel Customers In Iran And A European Country 10.30495/ccd.2023.1982580.1199 Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hassan Esmailpour Creative City Design , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 4 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , Issue 33 , Year , Autumn 2022 Article 5 - ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان سیامک کردستانی عباس حیدری سینا نعمتی زاده Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Summer 2014 Article 6 - ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی Hoda Zeynali seyad mahmoud hashemi, Mirza Hassan hosseini Sina Nematizadeh Behavioral Studies in Management , Issue 3 , Year , Autumn 2024 Article 7 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران) 20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6 Faezeh Hedayat Nazari Zohreh Dehdashti Shahrokh sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 8 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی Hoda Zeynali Seyyed Mahmoud Hashemi Mirzahasan Hoseini Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 61 , Year , Spring 2024 Article 9 - بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.17.6 Sayyed majid sayyed Hosseini sina Nematizadeh Mirfeiz Fallah Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 10 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 Seyyed Vahid Jabbarzade Seyyed Abbas Heydari Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2020 Article 11 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 Vahid Naghshineh Arjmand Sina Nematizadeh Mahdi Karimizand Azam Rahiminik Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 12 - تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی 20.1001.1.22520104.1400.13.49.1.1 mahdieh etehad sina nematizade AZAM RHIMINIK manocher mantghi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 13 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو 20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7 hosein safi AZAM RHIMINIK SINA nematizade manocher mantghi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 14 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 faezeh mohammadi sina nematizadeh seyed abbas heydari hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 15 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hasan Esmaeilpour Journal of Business Management , Issue 61 , Year , Spring 2024 Article 16 - عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری 20.1001.1.22520104.1389.2.6.7.4 سینا نعمتی زاده محمدجواد سراجی Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1389 Article 17 - بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و عوامل محیطی خرید خدمات ارتباطات تلفن ثابت بر بهسازی تجربه مشتری (مورد مطالعه مشتریان تلفن ثابت منطقه تهران ) Fariba Sayadi Hossein Safarzadeh Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 64 , Year , Winter 2024 Article 18 - ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) Mohamad Javad Piran Reza Radfar Sina Nematizadeh Mohammad Ali Afshar Kazemi Jounal of Marketing Management , Issue 65 , Year , Winter 2025