List of Articles سینا نعمتی زاده Article 1 - طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی 10.30495/jmfr.2023.70667.2769 Hoda Zeynali Seyed Mahmoud Hashemi mirza hassn Hosseini Sina nemati zadeh Future study Management , Issue 134 , Year , Autumn 2023 Article 2 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی 10.30495/jomm.2023.73416.2049 Yasamin Golafshan Yousefi, Azam Rahiminik sina Nematizadeh mandan momeni Jounal of Marketing Management , Issue 60 , Year , Autumn 2023 Article 3 - A Comparative Study Of Behavioral Responses Of Green Hotel Customers In Iran And A European Country 10.30495/ccd.2023.1982580.1199 Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hassan Esmailpour Creative City Design , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 4 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , Issue 33 , Year , Autumn 2022 Article 5 - ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان سیامک کردستانی عباس حیدری سینا نعمتی زاده Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Summer 2014 Article 6 - ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی Hoda Zeynali seyad mahmoud hashemi, Mirza Hassan hosseini Sina Nematizadeh Behavioral Studies in Management , Issue 3 , Year , Autumn 2024 Article 7 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران) 20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6 Faezeh Hedayat Nazari Zohreh Dehdashti Shahrokh sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 8 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی Hoda Zeynali Seyyed Mahmoud Hashemi Mirzahasan Hoseini Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 61 , Year , Spring 2024 Article 9 - بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.17.6 Sayyed majid sayyed Hosseini sina Nematizadeh Mirfeiz Fallah Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 10 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 Seyyed Vahid Jabbarzade Seyyed Abbas Heydari Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2020 Article 11 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 Vahid Naghshineh Arjmand Sina Nematizadeh Mahdi Karimizand Azam Rahiminik Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 12 - تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی 20.1001.1.22520104.1400.13.49.1.1 mahdieh etehad sina nematizade AZAM RHIMINIK manocher mantghi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 13 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو 20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7 hosein safi AZAM RHIMINIK SINA nematizade manocher mantghi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 14 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 faezeh mohammadi sina nematizadeh seyed abbas heydari hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 15 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hasan Esmaeilpour Journal of Business Management , Issue 61 , Year , Spring 2024 Article 16 - عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری 20.1001.1.22520104.1389.2.6.7.4 سینا نعمتی زاده محمدجواد سراجی Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1389