فهرست مقالات سینا نعمتی زاده مقاله 1 - طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی 10.30495/jmfr.2023.70667.2769 هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزا حسن حسینی سینا نعمتی زاده آینده پژوهی مدیریت , شماره 134 , سال 34 , پاییز 1402 مقاله 2 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی 10.30495/jomm.2023.73416.2049 یاسمین گل افشان یوسفی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده ماندان مومنی مدیریت بازاریابی , شماره 60 , سال 18 , پاییز 1402 مقاله 3 - A Comparative Study Of Behavioral Responses Of Green Hotel Customers In Iran And A European Country 10.30495/ccd.2023.1982580.1199 Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hassan Esmailpour Creative City Design , شماره 1 , سال 6 , زمستان 2023 مقاله 4 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , شماره 33 , سال 15 , پاییز 2022 مقاله 5 - ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان سیامک کردستانی عباس حیدری سینا نعمتی زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 1 , سال 5 , بهار 1393 مقاله 6 - ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزا حسن حسینی سینا نعمتی زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 3 , سال 14 , پاییز 1402 مقاله 7 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران) 20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6 فائزه هدایت نظری زهره دهدشتی شاهرخ سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1398 مقاله 8 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزاحسن حسینی سینا نعمتی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 61 , سال 16 , بهار 1403 مقاله 9 - بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.17.6 سید مجید سید حسینی سینا نعمتی زاده میر فیض فلاح مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1399 مقاله 10 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 سیدوحید جبارزاده سید عباس حیدری سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1399 مقاله 11 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 وحید نقشینه ارجمند سینا نعمتی زاده مهدی کریمی زند اعظم رحیمی نیک مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 12 - تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی 20.1001.1.22520104.1400.13.49.1.1 مهدیه اتحاد سینا نعمتی زاده اعظم رحیمی نیک منوچهر منطقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 13 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو 20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7 حسین صافی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده منوچهر منطقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 14 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 فائزه محمدی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1400 مقاله 15 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری مجید علی زاده سینا نعمتی زاده حسن اسماعیل پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 61 , سال 16 , بهار 1403 مقاله 16 - عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری 20.1001.1.22520104.1389.2.6.7.4 سینا نعمتی زاده محمدجواد سراجی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1389 مقاله 17 - ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) محمد جواد پیران رضا رادفر سینا نعمتی زاده محمد علی افشار کاظمی مدیریت بازاریابی , شماره 65 , سال 19 , زمستان 1403