فهرست مقالات فریبا صیادی مقاله 1 - بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و عوامل محیطی خرید خدمات ارتباطات تلفن ثابت بر بهسازی تجربه مشتری (مورد مطالعه مشتریان تلفن ثابت منطقه تهران ) فریبا صیادی حسین صفرزاده سینا نعمتی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 64 , سال 16 , زمستان 1403 مقاله 2 - بررسی عوامل موثر بر بهسازی تجربه مشتری در حوزه خدمات صنعت ارتباطات (مورد مطالعه خدمات تلفن ثابت ) 10.71737/jpm.2027.1187788 فریبا صیادی حسین صفرزاده سینا نعمتی زاده مدیریت بهرهوری , مقالات زودآیند