فهرست مقالات سیدعباس حیدری مقاله 1 - Identifying the Factors Affecting Consumer Perceptions on Product Safety and Model Presentation (Case study: Home Appliances Consumers) 20.1001.1.22519904.2022.15.1.11.9 10.22094/joie.2021.1907025.1781 Saeed Ahmadian Seyed kamran Nourbakhsh Ghasemali Bazaee Seyed Abbas Heydari Journal of Optimization in Industrial Engineering , شماره 32 , سال 15 , بهار 2022 مقاله 2 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 حمید علیزاده بهرام خیری عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 3 - طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع 20.1001.1.22520104.1401.14.54.3.0 سید مهدی احمدی افشار سیدعباس حیدری مینا جمشیدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1401 مقاله 4 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 سیدوحید جبارزاده سید عباس حیدری سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1399 مقاله 5 - نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی 20.1001.1.22520104.1399.12.48.21.2 لیلا کردنائیج سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 6 - ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1402 مقاله 7 - تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.25.5 سعید احمدیان سید کامران نوربخش قاسمعلی بازآیی سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 8 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران محمد نجف زاده ضیاالدین سید عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1402 مقاله 9 - طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.19.3 علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سیدعباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 10 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 فائزه محمدی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1400 مقاله 11 - ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری رضا جعفری افشار سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 62 , سال 16 , تابستان 1403 مقاله 12 - مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی ساغر زرین کمر اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1402 مقاله 13 - الگوی مدیریت شهر الکترونیکی با رویکرد توسعه اقتصاد الکترونیکی برای حضور در بازارهای بینالمللی 10.30495/jupm.2022.29398.4065 سید عباس حیدری فرهاد شیدایی پژوهش و برنامه ریزی شهری , مقالات زودآیند