فهرست مقالات بهرام خیری مقاله 1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال 10.30495/jmfr.2022.20719 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری آینده پژوهی مدیریت , شماره 1401 , سال 33 , تابستان 1401 مقاله 2 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس متینه فتحعلی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 3 - بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفهها، پیشایندها، پیامدها): تعاملها، تقابلها زهره علی اسماعیلی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , شماره 40 , سال 13 , پاییز 1397 مقاله 4 - هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران بهرام خیری محمد جواد نائیجی منصوره عباسعلی زاده مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 4 , پاییز 1388 مقاله 5 - ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) عبدالحمید ابراهیمی بهرام خیری سمیه یادگاری نیارکی مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 4 , پاییز 1388 مقاله 6 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 حمید علیزاده بهرام خیری عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 7 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند وحید رضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1401 مقاله 8 - شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.9.0 حمید طهماسبی فرد بهرام خیری ماندان مومنی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 9 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای 20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3 سید فرهنگ آبرومندی بهرام خیری احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1398 مقاله 10 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 11 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران محمد نجف زاده ضیاالدین سید عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1402 مقاله 12 - ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) 20.1001.1.22520104.1401.14.53.5.0 مریم خواجوی بهرام خیری احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 14 , بهار 1401 مقاله 13 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 14 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 15 , بهار 1402 مقاله 15 - ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد وحید جواهری عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1402 مقاله 16 - بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE رضا شعبانی پژمان جعفری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 63 , سال 16 , پاییز 1403 مقاله 17 - بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان 20.1001.1.22520104.1390.3.12.1.7 بهرام خیری مولود سادات فرازنده مهر حامد رضی پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 3 , زمستان 1390 مقاله 18 - بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند 20.1001.1.22520104.1390.3.12.4.0 بهرام خیری محمد سعید زمانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 3 , زمستان 1390 مقاله 19 - عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل 20.1001.1.22520104.1392.5.20.2.8 بهرام خیری مریم عبدلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 5 , زمستان 1392 مقاله 20 - بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3 وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 3 , بهار 1390 مقاله 21 - بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری 20.1001.1.22520104.1388.1.1.5.5 بهرام خیری محمد فضلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 1 , بهار 1388 مقاله 22 - نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی سازمان 20.1001.1.22520104.1388.1.2.8.0 بهرام خیری محمدجواد نائیجی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1388 مقاله 23 - بررسی نقش تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند 20.1001.1.22520104.1393.6.22.7.4 بهرام خیری شبنم ملکیان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 6 , تابستان 1393 مقاله 24 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 3 , پاییز 1390