List of Articles بهرام خیری Article 1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال 10.30495/jmfr.2022.20719 Razieh Kokabi Kambiz Heidarzadeh bahram kheiri Future study Management , Issue 1401 , Year , Summer 2022 Article 2 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس matineh fathali bahram kheiri Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 3 - بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفهها، پیشایندها، پیامدها): تعاملها، تقابلها zohreh aliesmaeili Bahram Kheiri Jounal of Marketing Management , Issue 40 , Year , Autumn 2019 Article 4 - هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران B. Kheiri M. J. Naeiji M. Abasalizadeh Jounal of Marketing Management , Issue 7 , Year , Autumn 2009 Article 5 - ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) A. H. Ebrahimi B. kheiry S. Yadegari Jounal of Marketing Management , Issue 7 , Year , Autumn 2009 Article 6 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 hamid alizadeh Bahram kheiri Seyed Abbas Heydari Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 7 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند vahidreza nesabi Bahram kheiri hamidreza yazdani Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 8 - شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.9.0 Hamid Tahmasebifard Bahram kheiri Mandan Momeni Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 9 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای 20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3 Sayyed Farhang Abroomandi Bahram Kheiri Ahmad Vedadi Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 10 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9 razieh kokabi Kambiz heidarzadeh Bahram kheiri Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 11 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران mohammad najafzadeh ziaodin Sayyed Abbas Heidari Bahram Kheiri Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 12 - ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) 20.1001.1.22520104.1401.14.53.5.0 Maryam Khajavi Bahram Kheiri Ahmad Vedadi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2022 Article 13 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 Vahid Nameni Bahram Kheiri Mansoureh Aligholi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 14 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) Vahid Nameni Bahram Kheiri Mansoureh Aligholi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 15 - ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد Vahid javaheri abbas heydari Bahram Kheiri Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 16 - بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE Reza Shaabani Pejman Jafary Bahram kheiri Journal of Business Management , Issue 63 , Year , Autumn 2024 Article 17 - بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان 20.1001.1.22520104.1390.3.12.1.7 بهرام خیری مولود سادات فرازنده مهر حامد رضی پور Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 1390 Article 18 - بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند 20.1001.1.22520104.1390.3.12.4.0 بهرام خیری محمد سعید زمانی Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 1390 Article 19 - عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل 20.1001.1.22520104.1392.5.20.2.8 بهرام خیری مریم عبدلی Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 1392 Article 20 - بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3 وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1390 Article 21 - بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری 20.1001.1.22520104.1388.1.1.5.5 بهرام خیری محمد فضلی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1388 Article 22 - نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی سازمان 20.1001.1.22520104.1388.1.2.8.0 بهرام خیری محمدجواد نائیجی Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1388 Article 23 - بررسی نقش تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند 20.1001.1.22520104.1393.6.22.7.4 بهرام خیری شبنم ملکیان Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1393 Article 24 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1390