List of Articles وحیدرضا میرابی Article 1 - ارائه مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران) Ali Omidi Vahid Reza Mirabi Edris Mahmoudi Mohammad Hossein Ranjbar Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 2 - مدل الماس رفتار خرید آنی JAVAD JOUKAR BORAZJANI Seid kamel kamali Vahid-Reza Mirabi Soheil Sarmad saeidi Future study Management , Issue 118 , Year , Winter 2019 Article 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران Mohammad Jani Karim Hamdi Hosein Vazifehdust Vahid Reza Mirabi Future study Management , Issue 116 , Year , Summer 2019 Article 4 - تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران 10.30495/jmfr.2023.22500 mohammad reza motadel maryam shariati vahidreza mirabi Future study Management , Issue 132 , Year , Summer 2023 Article 5 - طراحی و سنجش الگوی بهینه فرآیند تبلیغات ارجاعی در جامعه ایران mahsa mosalla Vahid Reza Mirabi Hassan Esmailpur Future study Management , Issue 125 , Year , Autumn 2021 Article 6 - طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب Shabnam Koohi Vahid Reza Mirabi kamran mohamad khani Future study Management , Issue 135 , Year , Autumn 2023 Article 7 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 vahidreza mirabi mahboubeh porgoo Hamideh Reshadatjoo hossein vazifehdoust Future study Management , Issue 133 , Year , Autumn 2023 Article 8 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری Soraya Fathallahi Elham Faridchehr Nader gharib navaz VahidReza Mirabi Journal of New Researches in Mathematics , Issue 31 , Year , Summer 2021 Article 9 - ارائه مدلی برای تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان از طریق جمع سپاری مالی در بانک کشاورزی S. Yousef Haji Asghari Vahid Reza Mirabi Hasan Mehrmanesh M. Feyz Fallah Shams Financial Knowledge of Securities Analysis , Issue 1 , Year , Spring 2019 Article 10 - Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising 20.1001.1.23222301.2019.5.3.1.6 Soheila Shamsadini Farhad Hanifi Vahid Reza Mirabi Journal of System Management , Issue 4 , Year , Summer 2019 Article 11 - Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance 20.1001.1.23222301.2019.5.1.2.3 Mohammad Reza Dalvand Vahid Reza Mirabi Mohammad Hosein Ranjbar Serajodin Mohebi Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2019 Article 12 - Identification and clustering internal stimuli on the effectiveness of advertisement by using Delphi method and perceptron neural network (Case study on sports retailers) 20.1001.1.2676640.2020.4.1.8.5 Tara Taefi Vahid Reza Mirabi Ghasem Ali Bazaee Soheil Sarmad saeidi Agricultural Marketing and Commercialization Journal , Issue 1 , Year , Winter 2020 Article 13 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی mahboubeh porgoo vahidreza mirabi Hamideh Reshadatjoo Hossein Vazifehdust Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 14 - ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهرهوری صنعت فرش دستبافت کشور 20.1001.1.27169979.1402.17.1.10.9 10.30495/qjopm.2021.1920907.3065 Mehrdad Azadi Seyyed Abbas Heidari VahidReza Mirabi The Journal of Productivity Management , Issue 64 , Year , Spring 2024 Article 15 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی Hadi Ghadimi Hossein Vazifehdust vahid reza mirabi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2023 Article 16 - Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets 20.1001.1.21595852.2019.9.2.8.8 علیرضا فرخ بخت فومنی وحیدرضا میرابی قاسمعلی بازایی حیدر امیران International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 2 , Year , Spring 2019 Article 17 - طراحی و اعتباریابی مدل تامین مالی در شرکت های بزرگ صنعت فولاد 20.1001.1.25383833.1399.14.51.4.2 علی شفیعی وحید رضا میرابی Financial Economics , Issue 2 , Year , Summer 1399 Article 18 - شناسایی و رنکینگ میزان تاثیر متغیرها و شاخص های رفتاری سبک های زندگی بر تصمیم گیری های خرید و درگیری های ذهنی پس از خرید مطالعه موردی: خانم های جوان با منابع مالی و درامدی 10.30495/fed.2023.700130 seyed Mohamad Taghi Hosseinikia Vahid Reza Mirabi Financial Economics , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 19 - شناسایی میزان اهمیت ایده سنجی و تایمینگ در موفقیت استارت آپ ها با تاکید بر برنامهریزی منابع مالی و سرمایهگذاری 20.1001.1.25383833.1401.16.58.15.1 10.30495/fed.2022.691512 فریبا فتحی وحید رضا میرابی جلال حقیقت منفرد Financial Economics , Issue 1 , Year , Spring 1401 Article 20 - ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.10.0 hamidreza kojouri vahidreza mirabi hosin safarzadeh Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 21 - طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.15.4 shiva ghavami lahiji Vahidreza Mirabi Mahdi Bagheri Serajalddin Mohebbi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 22 - شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری 20.1001.1.22520104.1398.11.44.5.1 Sayyed Mohammadtaghi Hosseini kia Vahid Reza Mirabi Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 23 - ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران 20.1001.1.22520104.1399.12.45.2.7 ali omidi Vahid reza mirabi Edris Mahmudi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 24 - تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.7.6 soheila shamsadini Farhad Hanifi vahid reza mirabi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 25 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای 20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1 Zahra aghelfadiheh esmail hasanpour vahid reza mirabi mahdi bagheri Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 26 - طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان 20.1001.1.22520104.1401.14.55.8.7 Younes Rezaii Vahidreza Mirabi Hamidreza Kordlouie Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 27 - الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی 20.1001.1.22520104.1400.13.52.23.9 zhila mohamadi dariush gholamzadeh Vahidreza Mirabi Ahmad Vedadi Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 28 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر 20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5 Hamidreza Azimi vahidreza mirabi hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 29 - ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی seyede fatemeh abdollahi bahnemiri vahidreza mirabi Ali Norouzi mobarake Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 30 - تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی Raziyeh Ahangar sole boni seyed kamran Nourbakhsh Vahidreza Mirabi yahya khonsari Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 31 - طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران) Samaneh Atayee Sina Nematizadeh vahidreza Mirabi Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 32 - تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان حسین صفرزاده وحیدرضا میرابی رامین رضایی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1388 Article 33 - بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3 وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1390 Article 34 - بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران 20.1001.1.22520104.1395.8.30.5.2 علی شفیعی وحیدرضا میرابی Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1395 Article 35 - بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران 20.1001.1.22520104.1395.8.32.6.7 وحیدرضا میرابی علی شفیعی Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 1395 Article 36 - بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران 20.1001.1.22520104.1396.9.34.6.8 شبنم کوهی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1396 Article 37 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1390 Article 38 - هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی 20.1001.1.22520104.1391.4.13.7.2 وحیدرضا میرابی فریده حق شناس کاشانی مریم شریعتی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2027 Article 39 - الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان 20.1001.1.22520104.1389.2.6.6.3 وحیدرضا میرابی ادوارد زادوریان Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1389 Article 40 - رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی 20.1001.1.22520104.1389.2.7.7.6 وحید رضا میرابی مینا جمشیدی پروین گودرزی صامع یوسفی Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1389 Article 41 - خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان 20.1001.1.22520104.1390.3.9.7.7 وحیدرضا میرابی علی کبیر Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1390 Article 42 - آزمون مدل تصمیم گیری چند معیاره در طراحی الگوی موفقیت برنامه های جانشین پروری در بانک های ایرانی 20.1001.1.22519165.1399.11.45.26.3 zhila Mohamadi Dariush Gholamzadeh vahidreza mirabi ahmad vedadi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 43 - پیامدهای اقتصادی و غیر اقتصادی مسئولیت اجتماعی شرکتی: کاربرد نظریۀ داده بنیاد 20.1001.1.22519165.1400.12.48.15.5 Sayyed Mehran Taghavi Mahdi Karimizand Vahidreza Mirabi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 44 - ارایه مدلی جامع بر اساس تاثیر شاخص های رفتاری سبک های زندگی والس بر سبک های تصمیم گیری خرید اسل - مطالعه موردی : خریداران خانم با منابع مالی و درامدی بالا و پایین در شهر تهران Seyed Mohamad Taghi Hosseinikia Vahid Reza Mirabi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 45 - مدلی برای جمع سپاری شرکتهای دانشبنیان در بانکها 20.1001.1.22519165.1398.10.40.12.2 Seyyed Yusef Haji Asgari Vahid Reza Mirabi hasan mehrmanesh Mir Feyz Fallah Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 4 , Year , Autumn 2019 Article 46 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 mahboubeh porgoo vahidreza mirabi Hamideh Reshadatjoo hosain vazifehdost Strategic Management Researches , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 47 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) Elham Faridchehr soraya Fathollahi Nader Qaribnavaz Vahid Reza Mirabi Journal of Business Management and Information Science , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 48 - ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران 20.1001.1.22285229.1400.12.45.12.6 10.30495/jupm.2021.4421 Mohammad sabet eghlidi Vahidreza Mirabi behroz ghasemi seyed kamran norbakhsh Journal of Research and Urban Planning , Issue 45 , Year , Summer 2021 Article 49 - تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند سید هادی سید فضلی vahidreza mirabi karim hamdi Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2024