فهرست مقالات وحیدرضا میرابی مقاله 1 - ارائه مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران) علی امیدی وحیدرضا میرابی ادریس محمودی محمدحسین رنجبر آینده پژوهی مدیریت , شماره 4 , سال 30 , زمستان 1398 مقاله 2 - مدل الماس رفتار خرید آنی جواد جوکار برازجانی سید کامل کمالی وحیدرضا میرابی سهیل سرمد سعیدی آینده پژوهی مدیریت , شماره 118 , سال 30 , پاییز 1398 مقاله 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , شماره 116 , سال 30 , بهار 1398 مقاله 4 - تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران 10.30495/jmfr.2023.22500 محمدرضا معتدل مریم شریعتی وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , شماره 132 , سال 34 , بهار 1402 مقاله 5 - طراحی و سنجش الگوی بهینه فرآیند تبلیغات ارجاعی در جامعه ایران مهسا مصلی وحیدرضا میرابی حسن اسماعیل پور آینده پژوهی مدیریت , شماره 125 , سال 32 , تابستان 1400 مقاله 6 - طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب شبنم کوهی وحیدرضا میرابی کامران محمدخانی آینده پژوهی مدیریت , شماره 135 , سال 34 , زمستان 1402 مقاله 7 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , شماره 133 , سال 34 , تابستان 1402 مقاله 8 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری ثریا فتح اللهی الهام فریدچهر نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی پژوهش های نوین در ریاضی , شماره 31 , سال 7 , تابستان 1400 مقاله 9 - ارائه مدلی برای تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان از طریق جمع سپاری مالی در بانک کشاورزی سیدیوسف حاجی اصغری وحیدرضا میرابی حسن مهرمنش میرفیض فلاح شمس دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , شماره 1 , سال 12 , بهار 1398 مقاله 10 - Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising 20.1001.1.23222301.2019.5.3.1.6 Soheila Shamsadini Farhad Hanifi Vahid Reza Mirabi Journal of System Management , شماره 4 , سال 5 , تابستان 2019 مقاله 11 - Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance 20.1001.1.23222301.2019.5.1.2.3 Mohammad Reza Dalvand Vahid Reza Mirabi Mohammad Hosein Ranjbar Serajodin Mohebi Journal of System Management , شماره 1 , سال 5 , زمستان 2019 مقاله 12 - Identification and clustering internal stimuli on the effectiveness of advertisement by using Delphi method and perceptron neural network (Case study on sports retailers) 20.1001.1.2676640.2020.4.1.8.5 Tara Taefi Vahid Reza Mirabi Ghasem Ali Bazaee Soheil Sarmad saeidi Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 1 , سال 4 , زمستان 2020 مقاله 13 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1401 مقاله 14 - ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهرهوری صنعت فرش دستبافت کشور 20.1001.1.27169979.1402.17.1.10.9 10.30495/qjopm.2021.1920907.3065 مهرداد آزادی سید عباس حیدری وحیدرضا میرابی مدیریت بهرهوری , شماره 64 , سال 17 , بهار 1402 مقاله 15 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1402 مقاله 16 - Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets 20.1001.1.21595852.2019.9.2.8.8 علیرضا فرخ بخت فومنی وحیدرضا میرابی قاسمعلی بازایی حیدر امیران International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 2 , سال 9 , بهار 2019 مقاله 17 - طراحی و اعتباریابی مدل تامین مالی در شرکت های بزرگ صنعت فولاد 20.1001.1.25383833.1399.14.51.4.2 علی شفیعی وحید رضا میرابی اقتصاد مالی , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1399 مقاله 18 - شناسایی و رنکینگ میزان تاثیر متغیرها و شاخص های رفتاری سبک های زندگی بر تصمیم گیری های خرید و درگیری های ذهنی پس از خرید مطالعه موردی: خانم های جوان با منابع مالی و درامدی 10.30495/fed.2023.700130 سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 17 , بهار 1402 مقاله 19 - شناسایی میزان اهمیت ایده سنجی و تایمینگ در موفقیت استارت آپ ها با تاکید بر برنامهریزی منابع مالی و سرمایهگذاری 20.1001.1.25383833.1401.16.58.15.1 10.30495/fed.2022.691512 فریبا فتحی وحید رضا میرابی جلال حقیقت منفرد اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 16 , بهار 1401 مقاله 20 - ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.10.0 حمیدرضا کجوری وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 21 - طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.15.4 شیوا قوامی لاهیجی حمیدرضا میرابی مهدی باقری سراج الدین محبی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1399 مقاله 22 - شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری 20.1001.1.22520104.1398.11.44.5.1 سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1398 مقاله 23 - ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران 20.1001.1.22520104.1399.12.45.2.7 علی امیدی وحیدرضا میرابی ادریس محمودی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 12 , بهار 1399 مقاله 24 - تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.7.6 سهیلا شمس الدینی فرهاد حنیفی وحیدرضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1399 مقاله 25 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای 20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1 زهرا عاقل فدیهه اسماعیل حسن پور حمیدرضا میرابی مهدی باقری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1399 مقاله 26 - طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان 20.1001.1.22520104.1401.14.55.8.7 یونس رضائی وحیدرضا میرابی حمیدرضا کردلویی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1401 مقاله 27 - الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی 20.1001.1.22520104.1400.13.52.23.9 ژیلا محمدی داریوش غلام زاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1400 مقاله 28 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر 20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5 حمیدرضا عظیمی وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 29 - ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی سیده فاطمه عبدالهی بهنمیری وحیدرضا میرابی علی نوروزی مبارکه مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 15 , بهار 1402 مقاله 30 - تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی راضیه آهنگر سله بنی سید کامران نوربخش وحیدرضا میرابی یحیی خونساری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1402 مقاله 31 - طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران) سمانه عطایی سینا نعمتی زاده وحیدرضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1401 مقاله 32 - تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان حسین صفرزاده وحیدرضا میرابی رامین رضایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 1 , بهار 1388 مقاله 33 - بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3 وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 3 , بهار 1390 مقاله 34 - بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران 20.1001.1.22520104.1395.8.30.5.2 علی شفیعی وحیدرضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 8 , تابستان 1395 مقاله 35 - بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران 20.1001.1.22520104.1395.8.32.6.7 وحیدرضا میرابی علی شفیعی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1395 مقاله 36 - بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران 20.1001.1.22520104.1396.9.34.6.8 شبنم کوهی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 9 , تابستان 1396 مقاله 37 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 3 , پاییز 1390 مقاله 38 - هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی 20.1001.1.22520104.1391.4.13.7.2 وحیدرضا میرابی فریده حق شناس کاشانی مریم شریعتی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 4 , بهار 1391 مقاله 39 - الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان 20.1001.1.22520104.1389.2.6.6.3 وحیدرضا میرابی ادوارد زادوریان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1389 مقاله 40 - رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی 20.1001.1.22520104.1389.2.7.7.6 وحید رضا میرابی مینا جمشیدی پروین گودرزی صامع یوسفی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1389 مقاله 41 - خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان 20.1001.1.22520104.1390.3.9.7.7 وحیدرضا میرابی علی کبیر مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 3 , بهار 1390 مقاله 42 - آزمون مدل تصمیم گیری چند معیاره در طراحی الگوی موفقیت برنامه های جانشین پروری در بانک های ایرانی 20.1001.1.22519165.1399.11.45.26.3 ژیلا محمدی داریوش غلامزاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1399 مقاله 43 - پیامدهای اقتصادی و غیر اقتصادی مسئولیت اجتماعی شرکتی: کاربرد نظریۀ داده بنیاد 20.1001.1.22519165.1400.12.48.15.5 سید مهران تقوی مهدی کریمی زند وحیدرضا میرابی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1400 مقاله 44 - ارایه مدلی جامع بر اساس تاثیر شاخص های رفتاری سبک های زندگی والس بر سبک های تصمیم گیری خرید اسل - مطالعه موردی : خریداران خانم با منابع مالی و درامدی بالا و پایین در شهر تهران سید محمد تقی حسینی کیا وحیدرضا میرابی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1401 مقاله 45 - مدلی برای جمع سپاری شرکتهای دانشبنیان در بانکها 20.1001.1.22519165.1398.10.40.12.2 سید یوسف حاجی اصغری وحیدرضا میرابی حسن مهرمنش میر فیض فلاح شمس مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 4 , سال 10 , پاییز 1398 مقاله 46 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 4 , سال 27 , پاییز 1400 مقاله 47 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1401 مقاله 48 - ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران 20.1001.1.22285229.1400.12.45.12.6 10.30495/jupm.2021.4421 محمد ثابت اقلیدی وحیدرضا میرابی بهروز قاسمی سید کامران نوربخش پژوهش و برنامه ریزی شهری , شماره 45 , سال 12 , تابستان 1400 مقاله 49 - تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند سید هادی سید فضلی وحیدرضا میرابی کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , شماره 4 , سال 35 , زمستان 1403