فهرست مقالات نادر غریب نواز مقاله 1 - ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا 10.30495/ijpa.2022.66523.10852 زیبا حسینی علیرضا روستا فرزاد آسایش نادر غریب نواز خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1401 مقاله 2 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری ثریا فتح اللهی الهام فریدچهر نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی پژوهش های نوین در ریاضی , شماره 31 , سال 7 , تابستان 1400 مقاله 3 - تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) رمضان نوری بابیان محمد آقایی نادر غریب نواز وحید ناصحی فر مدیریت بازاریابی , شماره 48 , سال 15 , پاییز 1399 مقاله 4 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 محمد واشقانی فراهانی منوچهر نیکنام نادر غریب نواز هرمز مهرانی مدیریت بازاریابی , شماره 57 , سال 17 , زمستان 1401 مقاله 5 - روابط بین محیط، استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های صنایع غذایی در استان تهران سید حمیدرضا نیکو نادر غریب نواز پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , شماره 2 , سال 6 , تابستان 1394 مقاله 6 - طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه 20.1001.1.22520104.1399.12.48.19.0 حامد قباخلو الهام فریدچهر محمود احمدی شریف نادر غریب نواز مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 7 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1401