فهرست مقالات فرزاد آسایش مقاله 1 - نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت) 10.30495/jmfr.2022.60639.2473 الهام ظریف چنارانی مشهد اسفندیار دشمن زیاری فرزاد آسایش آینده پژوهی مدیریت , شماره 132 , سال 34 , بهار 1402 مقاله 2 - ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا 10.30495/ijpa.2022.66523.10852 زیبا حسینی علیرضا روستا فرزاد آسایش نادر غریب نواز خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1401 مقاله 3 - بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) ماریا حسین زاده شیرذیلی فرزاد آسایش محمدرضا قربانیان مدیریت بازاریابی , شماره 53 , سال 16 , زمستان 1400 مقاله 4 - Future Study of Marketing in the Banking Industry with a focus on Blockchain Technology 20.1001.1.23222301.2022.8.4.9.7 10.30495/jsm.2022.1967454.1687 Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hasan Maleki Farzad Asayesh Journal of System Management , شماره 5 , سال 8 , پاییز 2022 مقاله 5 - Evaluation of Effective Factors on Merit Selection in Government Organizations 10.30495/jsm.2024.2001776.1911 Hashem Shahriari Alireza Rousta Mohamadreza Kashefi Neyshabori Farzad Asayesh Journal of System Management , شماره 2 , سال 10 , بهار 2024 مقاله 6 - ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاکچین مجید احمدی علیرضا روستا محمدحسن ملکی فرزاد آسایش ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 1 , سال 12 , بهار 1402 مقاله 7 - بررسی رابطه خلاقیت کارکنان با نوآوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی: استان تهران) منصور ترکیان تبار فرزاد آسایش ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1401 مقاله 8 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده پژمان آهنگرداودی فرزاد آسایش سید محمود هاشمی صدیقه طوطیان ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 51 , سال 13 , زمستان 1402 مقاله 9 - بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان فرزاد آسایش رضا بالو مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1401 مقاله 10 - واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) حسین خورشیدوند منصور ترکیان تبار فرزاد آسایش مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1401 مقاله 11 - بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی دانشجویان با اشتیاق آنان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک: مطالعه موردی منصور ترکیان تبار فرزاد آسایش توران باقری مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1390 مقاله 12 - تاثیر تنهایی، نگرانی از سلامت جسمی و همدلی بر قصد تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید در معلولین و افراد ناتوان جسمی مجتبی دستوری علیرضا روستا فرزاد آسایش مجید احمدی مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 1 , سال 12 , بهار 1400 مقاله 13 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3 سعید اقبال علیرضا روستا فرزاد آسایش مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 14 - بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش) 20.1001.1.22285067.1401.28.86.5.3 زهرا طهماسب پور علی اکبر فرهنگی عبداله نعامی فرزاد آسایش پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 4 , سال 28 , پاییز 1401 مقاله 15 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی الناز علاف جعفری علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 54 , سال 14 , پاییز 1403 مقاله 16 - بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) مصطفی منشی فرزاد آسایش مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1401 مقاله 17 - واکاوی نقش هوش اخلاقی حسابرسان در تمایل به سوت زنی( افشاگری) 10.30486/FBRA.1403.1126191 حسین علیدادی فرزاد آسایش پژوهش های مالی و رفتاری در حسابداری , شماره 13 , سال 4 , تابستان 1403 مقاله 18 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف Journal of System Management , شماره 5 , سال 10 , پاییز 2024 مقاله 19 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده پژمان آهنگرداودی فرزاد آسایش سید محمود هاشمی صدیقه طوطیان ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 51 , سال 13 , زمستان 1402