• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • وحیدرضا میرابی

    فهرس المقالات وحیدرضا میرابی


  • المقاله

    1 - ارائه مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران)
    علی امیدی وحیدرضا میرابی ادریس محمودی محمدحسین رنجبر
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 30 , زمستان 1398

  • المقاله

    2 - مدل الماس رفتار خرید آنی
    جواد جوکار برازجانی سید کامل کمالی وحیدرضا میرابی سهیل سرمد سعیدی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 118 , السنة 30 , پاییز 1398

  • المقاله

    3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران
    محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398

  • المقاله

    4 - تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران
    10.30495/jmfr.2023.22500
    محمدرضا معتدل مریم شریعتی وحیدرضا میرابی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 132 , السنة 34 , بهار 1402

  • المقاله

    5 - طراحی و سنجش الگوی بهینه فرآیند تبلیغات ارجاعی در جامعه ایران
    مهسا مصلی وحیدرضا میرابی حسن اسماعیل پور
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 125 , السنة 32 , تابستان 1400

  • المقاله

    6 - طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب
    شبنم کوهی وحیدرضا میرابی کامران محمدخانی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 135 , السنة 34 , زمستان 1402

  • المقاله

    7 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
    10.30495/jmfr.2022.65043.2618
    وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 133 , السنة 34 , تابستان 1402

  • المقاله

    8 - طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی و معادلات ساختاری
    ثریا فتح اللهی الهام فریدچهر نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی
    پژوهش های نوین در ریاضی , العدد 31 , السنة 7 , تابستان 1400

  • المقاله

    9 - ارائه مدلی برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق جمع سپاری مالی در بانک کشاورزی
    سیدیوسف حاجی اصغری وحیدرضا میرابی حسن مهرمنش میرفیض فلاح شمس
    دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1398

  • المقاله

    10 - Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising
    20.1001.1.23222301.2019.5.3.1.6
    Soheila Shamsadini Farhad Hanifi Vahid Reza Mirabi
    Journal of System Management , العدد 4 , السنة 5 , تابستان 2019

  • المقاله

    11 - Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance
    20.1001.1.23222301.2019.5.1.2.3
    Mohammad Reza Dalvand Vahid Reza Mirabi Mohammad Hosein Ranjbar Serajodin Mohebi
    Journal of System Management , العدد 1 , السنة 5 , زمستان 2019

  • المقاله

    12 - Identification and clustering internal stimuli on the effectiveness of advertisement by using Delphi method and perceptron neural network (Case study on sports retailers)
    20.1001.1.2676640.2020.4.1.8.5
    Tara Taefi Vahid Reza Mirabi Ghasem Ali Bazaee Soheil Sarmad saeidi
    Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 4 , زمستان 2020

  • المقاله

    13 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی
    محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401

  • المقاله

    14 - ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهره‌وری صنعت فرش دستبافت کشور
    20.1001.1.27169979.1402.17.1.10.9
    10.30495/qjopm.2021.1920907.3065
    مهرداد آزادی سید عباس حیدری وحیدرضا میرابی
    مدیریت بهره‌وری , العدد 64 , السنة 17 , بهار 1402

  • المقاله

    15 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
    هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402

  • المقاله

    16 - Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets
    20.1001.1.21595852.2019.9.2.8.8
    علیرضا فرخ بخت فومنی وحیدرضا میرابی قاسمعلی بازایی حیدر امیران
    International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 2 , السنة 9 , بهار 2019

  • المقاله

    17 - طراحی و اعتباریابی مدل تامین مالی در شرکت های بزرگ صنعت فولاد
    20.1001.1.25383833.1399.14.51.4.2
    علی شفیعی وحید رضا میرابی
    اقتصاد مالی , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1399

  • المقاله

    18 - شناسایی و رنکینگ میزان تاثیر متغیرها و شاخص های رفتاری سبک های زندگی بر تصمیم گیری های خرید و درگیری های ذهنی پس از خرید مطالعه موردی: خانم های جوان با منابع مالی و درامدی
    10.30495/fed.2023.700130
    سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی
    اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1402

  • المقاله

    19 - شناسایی میزان اهمیت ایده سنجی و تایمینگ در موفقیت استارت آپ ها با تاکید بر برنامهریزی منابع مالی و سرمایهگذاری
    20.1001.1.25383833.1401.16.58.15.1
    10.30495/fed.2022.691512
    فریبا فتحی وحید رضا میرابی جلال حقیقت منفرد
    اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1401

  • المقاله

    20 - ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
    20.1001.1.22520104.1400.13.49.10.0
    حمیدرضا کجوری وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400

  • المقاله

    21 - طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی)
    20.1001.1.22520104.1399.12.47.15.4
    شیوا قوامی لاهیجی حمیدرضا میرابی مهدی باقری سراج الدین محبی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399

  • المقاله

    22 - شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
    20.1001.1.22520104.1398.11.44.5.1
    سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398

  • المقاله

    23 - ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
    20.1001.1.22520104.1399.12.45.2.7
    علی امیدی وحیدرضا میرابی ادریس محمودی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    24 - تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
    20.1001.1.22520104.1399.12.47.7.6
    سهیلا شمس الدینی فرهاد حنیفی وحیدرضا میرابی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399

  • المقاله

    25 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای
    20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1
    زهرا عاقل فدیهه اسماعیل حسن پور حمیدرضا میرابی مهدی باقری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399

  • المقاله

    26 - طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
    20.1001.1.22520104.1401.14.55.8.7
    یونس رضائی وحیدرضا میرابی حمیدرضا کردلویی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401

  • المقاله

    27 - الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
    20.1001.1.22520104.1400.13.52.23.9
    ژیلا محمدی داریوش غلام زاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400

  • المقاله

    28 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
    20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5
    حمیدرضا عظیمی وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400

  • المقاله

    29 - ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
    سیده فاطمه عبدالهی بهنمیری وحیدرضا میرابی علی نوروزی مبارکه
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402

  • المقاله

    30 - تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
    راضیه آهنگر سله بنی سید کامران نوربخش وحیدرضا میرابی یحیی خونساری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402

  • المقاله

    31 - طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران)
    سمانه عطایی سینا نعمتی زاده وحیدرضا میرابی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401

  • المقاله

    32 - تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان
    حسین صفرزاده وحیدرضا میرابی رامین رضایی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388

  • المقاله

    33 - بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
    20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3
    وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390

  • المقاله

    34 - بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران
    20.1001.1.22520104.1395.8.30.5.2
    علی شفیعی وحیدرضا میرابی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 8 , تابستان 1395

  • المقاله

    35 - بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
    20.1001.1.22520104.1395.8.32.6.7
    وحیدرضا میرابی علی شفیعی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395

  • المقاله

    36 - بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران
    20.1001.1.22520104.1396.9.34.6.8
    شبنم کوهی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 9 , تابستان 1396

  • المقاله

    37 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
    20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0
    بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 3 , پاییز 1390

  • المقاله

    38 - هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی
    20.1001.1.22520104.1391.4.13.7.2
    وحیدرضا میرابی فریده حق شناس کاشانی مریم شریعتی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1391

  • المقاله

    39 - الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان
    20.1001.1.22520104.1389.2.6.6.3
    وحیدرضا میرابی ادوارد زادوریان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1389

  • المقاله

    40 - رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی
    20.1001.1.22520104.1389.2.7.7.6
    وحید رضا میرابی مینا جمشیدی پروین گودرزی صامع یوسفی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1389

  • المقاله

    41 - خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان
    20.1001.1.22520104.1390.3.9.7.7
    وحیدرضا میرابی علی کبیر
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390

  • المقاله

    42 - آزمون مدل تصمیم گیری چند معیاره در طراحی الگوی موفقیت برنامه های جانشین پروری در بانک های ایرانی
    20.1001.1.22519165.1399.11.45.26.3
    ژیلا محمدی داریوش غلامزاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1399

  • المقاله

    43 - پیامدهای اقتصادی و غیر اقتصادی مسئولیت اجتماعی شرکتی: کاربرد نظریۀ داده بنیاد
    20.1001.1.22519165.1400.12.48.15.5
    سید مهران تقوی مهدی کریمی زند وحیدرضا میرابی
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1400

  • المقاله

    44 - ارایه مدلی جامع بر اساس تاثیر شاخص های رفتاری سبک های زندگی والس بر سبک های تصمیم گیری خرید اسل - مطالعه موردی : خریداران خانم با منابع مالی و درامدی بالا و پایین در شهر تهران
    سید محمد تقی حسینی کیا وحیدرضا میرابی
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1401

  • المقاله

    45 - مدلی برای جمع سپاری شرکت‌های دانش‌بنیان در بانک‌ها
    20.1001.1.22519165.1398.10.40.12.2
    سید یوسف حاجی اصغری وحیدرضا میرابی حسن مهرمنش میر فیض فلاح شمس
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1398

  • المقاله

    46 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آینده‌پژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
    20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8
    محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400

  • المقاله

    47 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
    الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی
    دانش بازاریابی و علم اطلاعات , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401

  • المقاله

    48 - ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران
    20.1001.1.22285229.1400.12.45.12.6
    10.30495/jupm.2021.4421
    محمد ثابت اقلیدی وحیدرضا میرابی بهروز قاسمی سید کامران نوربخش
    پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 45 , السنة 12 , تابستان 1400

  • المقاله

    49 - تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند
    سید هادی سید فضلی وحیدرضا میرابی کریم حمدی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 35 , زمستان 1403

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول