• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • بهروز قاسمی

    فهرس المقالات بهروز قاسمی


  • المقاله

    1 - طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
    بابک روزبهانی سهیل سرمدسعیدی بهروز قاسمی
    دانش کارآفرینی , العدد 3 , السنة 4 , پاییز 1403

  • المقاله

    2 - به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
    بابک روزبهانی سهیل سرمد سعیدی بهروز قاسمی
    مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403

  • المقاله

    3 - Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach
    20.1001.1.23222301.2019.5.2.8.1
    Fatemeh Noorshargh Hasan Esmailpour Hossein Safarzadeh Behrooz Ghasemi
    Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019

  • المقاله

    4 - سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژی‎های بازاریابی دیجیتال در بانک شهر
    10.30495/fed.2023.702195
    محمدرضا جاوید سینا نعمتی زاده بهروز قاسمی
    اقتصاد مالی , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1402

  • المقاله

    5 - شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
    20.1001.1.22520104.1399.12.46.9.6
    الهام کیان مهر سهیل سرمدسعیدی بهروز قاسمی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399

  • المقاله

    6 - ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
    20.1001.1.22520104.1399.12.46.2.9
    سمیرا قریب گرکانی بهروز قاسمی سهیل سرمد سعیدی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399

  • المقاله

    7 - تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت
    20.1001.1.22520104.1388.1.1.1.1
    بهروز قاسمی حمیدرضا چتری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388

  • المقاله

    8 - بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)
    20.1001.1.22520104.1395.8.31.2.1
    بهروز قاسمی فاطمه آخوندی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1395

  • المقاله

    9 - بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی
    20.1001.1.22520104.1397.10.40.3.4
    آزاده رجبی بهروز قاسمی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397

  • المقاله

    10 - بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید
    20.1001.1.22520104.1389.2.6.3.0
    بهروز قاسمی مهدی جوانمرد قصاب
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1389

  • المقاله

    11 - بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
    20.1001.1.22520104.1392.5.20.4.0
    بهروز قاسمی مینا جمشیدی اوانکی سارا هژبریان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1392

  • المقاله

    12 - بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391
    20.1001.1.22520104.1393.6.24.4.5
    بهروز قاسمی مهتاب علامه
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1393

  • المقاله

    13 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
    20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2
    فاطمه نورشرق دهاقانی حسن اسماعیل پور حسین صفرزاده بهروز قاسمی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    14 - بررسی نقش تفکر استراتژیک و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کنندگان در مدیریت زنجیره تامین با تمرکز بر پارادایم لارج
    20.1001.1.22285067.1400.27.82.4.7
    محمدرضا صادقی بهروز قاسمی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400

  • المقاله

    15 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل‌ونقل دریایی
    هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی
    بازاریابی خدمات عمومی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1403

  • المقاله

    16 - ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران
    20.1001.1.22285229.1400.12.45.12.6
    10.30495/jupm.2021.4421
    محمد ثابت اقلیدی وحیدرضا میرابی بهروز قاسمی سید کامران نوربخش
    پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 45 , السنة 12 , تابستان 1400

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول