فهرس المقالات بهروز قاسمی المقاله 1 - به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق بابک روزبهانی سهیل سرمد سعیدی بهروز قاسمی مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 2 - Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.2.8.1 Fatemeh Noorshargh Hasan Esmailpour Hossein Safarzadeh Behrooz Ghasemi Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019 المقاله 3 - سنجش کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در بانک شهر 10.30495/fed.2023.702195 محمدرضا جاوید سینا نعمتی زاده بهروز قاسمی اقتصاد مالی , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1402 المقاله 4 - شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری 20.1001.1.22520104.1399.12.46.9.6 الهام کیان مهر سهیل سرمدسعیدی بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 5 - ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان 20.1001.1.22520104.1399.12.46.2.9 سمیرا قریب گرکانی بهروز قاسمی سهیل سرمد سعیدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 6 - تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت 20.1001.1.22520104.1388.1.1.1.1 بهروز قاسمی حمیدرضا چتری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388 المقاله 7 - بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) 20.1001.1.22520104.1395.8.31.2.1 بهروز قاسمی فاطمه آخوندی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1395 المقاله 8 - بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی 20.1001.1.22520104.1397.10.40.3.4 آزاده رجبی بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 9 - بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید 20.1001.1.22520104.1389.2.6.3.0 بهروز قاسمی مهدی جوانمرد قصاب مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1389 المقاله 10 - بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط 20.1001.1.22520104.1392.5.20.4.0 بهروز قاسمی مینا جمشیدی اوانکی سارا هژبریان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1392 المقاله 11 - بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آنها طی سال های 1387 الی 1391 20.1001.1.22520104.1393.6.24.4.5 بهروز قاسمی مهتاب علامه مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1393 المقاله 12 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2 فاطمه نورشرق دهاقانی حسن اسماعیل پور حسین صفرزاده بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 13 - بررسی نقش تفکر استراتژیک و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کنندگان در مدیریت زنجیره تامین با تمرکز بر پارادایم لارج 20.1001.1.22285067.1400.27.82.4.7 محمدرضا صادقی بهروز قاسمی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400 المقاله 14 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1403 المقاله 15 - ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران 20.1001.1.22285229.1400.12.45.12.6 10.30495/jupm.2021.4421 محمد ثابت اقلیدی وحیدرضا میرابی بهروز قاسمی سید کامران نوربخش پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 45 , السنة 12 , تابستان 1400