فهرس المقالات حسن اسماعیل پور المقاله 1 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 2 - رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل 10.30495/jomm.2023.70340.1987 زینب شعبانی نژاد احسانه نژادمحمد نامقی حسن اسماعیل پور مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 3 - ارائه چارچوب مفهومی پیشایندهای شکلگیری تبلیغات ارجاعی در بستر شبکههای اجتماعی مهسا مصلی وحید رضا میرابی حسن اسماعیل پور پژوهش های جامعه شناختی , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1401 المقاله 4 - ارائه طرحی برای مصرف مبتنی بر زیبایی در زنان فاطمه سعیدی راد حسن اسماعیل پور روانشناسی فرهنگی زن , العدد 37 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 5 - "تدوین راهبردهای صادراتی خوشه های صنعتی خشکبار با تأکید بر محصول کشمش" سهراب رحمانی حسن اسماعیل پور عبدالله نعامی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 6 - شناسایی پیشایندها و پیامدهای بینالمللیسازی کسبوکارهای خانوادگی زهرا آقازاده مهدی الوانی حسن اسماعیل پور سید رسول حسینی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 7 - Providing Marketing Strategies Based on Studying the Role of Passion toward Brand, Self-Expression and Self-Brand Integration in Building Brand Trust hossein hajibabaei Hassan Esmailpur Journal of Industrial Strategic Management , العدد 1 , السنة 3 , زمستان 2018 المقاله 8 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 3 , پاییز 1403 المقاله 9 - شناسایی انگیزههای تبلیغات توصیهای الکترونیکی در رسانههای اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان 10.30495/fed.2023.705600 رشا مکوندی حسین صفرزاده حسن اسماعیلپور منصوره علیقلی اقتصاد مالی , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1402 المقاله 10 - تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش 20.1001.1.22520104.1399.12.48.4.5 فریدون اسماعیل پور حسن اسماعیل پور علیرضا امیرکبیری فاطمه تم زار مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 11 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری مجید علی زاده سینا نعمتی زاده حسن اسماعیل پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 61 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 12 - تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) 20.1001.1.22520104.1397.10.40.1.2 پوریا حافظ تقوا حسن اسماعیل پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 13 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2 فاطمه نورشرق دهاقانی حسن اسماعیل پور حسین صفرزاده بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 14 - شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر اتخاذ استراتژیهای مدیریت خلأهای نهادی در بازارهای درحالتوسعه 20.1001.1.20081138.1400.16.4.1.0 فاطمه عسکری کمال سخدری حسن اسماعیل پور نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1400