فهرس المقالات لیلا اندرواژ المقاله 1 - ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند 10.30495/ijpa.2022.66749.10863 سهیل کریمی راد لیلا آندرواژ خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401 المقاله 2 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 3 - شناسایی استراتژی هایی جهت رفع موانع و چالش های کارآفرینی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ تعالی منابع انسانی , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 1402 المقاله 4 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 3 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 5 - ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن لیلا اندرواژ آزاده تاج امیر محمد حسین پور مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1401 المقاله 6 - تاثیر گرایش به کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش میانجی عملکرد اجتماعی و تعدیلگر اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی: صنایع پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان) احمد رویایی لیلا اندرواژ رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 7 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0 محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 8 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده 20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8 سونیا بهزادی نسب لیلا اندرواژ ابراهیم آلبونعیمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 9 - طراحی چارچوبی برای ظرفیتهای بازاریابی جهت دستیابی به مزایای مالی در شرکت های وابسته به صنایع فولاد پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار لیلا اندرواژ مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1402