• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • لیلا آندرواژ

    فهرس المقالات لیلا آندرواژ


  • المقاله

    1 - ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند
    10.30495/ijpa.2022.66749.10863
    سهیل کریمی راد لیلا آندرواژ
    خط مشی‌گذاری عمومی در مدیریت , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401

  • المقاله

    2 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
    غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ
    مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402

  • المقاله

    3 - ارزیابی مدل تجارت عادلانه با تأکید بر حفظ توسعه پایدار محیط زیست در صادرات صنایع غذایی
    سمیرا مرزبان لیلا آندرواژ شادان وهاب زاده حمیدرضا سعیدنیا
    انسان و محیط زیست , العدد 71 , السنة 22 , زمستان 1403

  • المقاله

    4 - شناسایی استراتژی هایی جهت رفع موانع و چالش های کارآفرینی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی
    سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ
    تعالی منابع انسانی , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 1402

  • المقاله

    5 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم
    سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ
    پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 3 , السنة 2 , تابستان 1402

  • المقاله

    6 - ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    لیلا اندرواژ آزاده تاج امیر محمد حسین پور
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1401

  • المقاله

    7 - طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
    غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 3 , پاییز 1403

  • المقاله

    8 - تاثیر گرایش به کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش میانجی عملکرد اجتماعی و تعدیلگر اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی: صنایع پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان)
    احمد رویایی لیلا اندرواژ
    رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 8 , السنة 2 , زمستان 1401

  • المقاله

    9 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
    20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0
    محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    10 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
    20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8
    سونیا بهزادی نسب لیلا اندرواژ ابراهیم آلبونعیمی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400

  • المقاله

    11 - طراحی چارچوبی برای ظرفیت‌های بازاریابی جهت دستیابی به مزایای مالی در شرکت های وابسته به صنایع فولاد پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار
    لیلا اندرواژ
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1402

  • المقاله

    12 - شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
    https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204763
    غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریبرز طاهری کیا لیلا آندرواژ
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 31 , بهار 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول