فهرس المقالات سهیلا زرین جوی الوار المقاله 1 - شناسایی عوامل مؤثر بر مزایای ادراک شده تجارت اجتماعی مشتریان زن خرده فروشیهای آنلاین 20.1001.1.20088426.1401.13.51.4.2 منیره قهرمانی شهرکی سهیلا زرین جوی الوار نرگس ابراهیمی روانشناسی فرهنگی زن , العدد 51 , السنة 13 , بهار 1401 المقاله 2 - شناسایی استراتژی هایی جهت رفع موانع و چالش های کارآفرینی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ تعالی منابع انسانی , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 1402 المقاله 3 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 3 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 4 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار فریدون امیدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 5 - تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی عباس پاپی فریدون امیدی سهیلا زرین جوی الوار مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 3 , بهار 1403