فهرست مقالات لیلا اندرواژ مقاله 1 - ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند 10.30495/ijpa.2022.66749.10863 سهیل کریمی راد لیلا آندرواژ خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1401 مقاله 2 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , شماره 61 , سال 18 , زمستان 1402 مقاله 3 - شناسایی استراتژی هایی جهت رفع موانع و چالش های کارآفرینی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ تعالی منابع انسانی , شماره 2 , سال 4 , تابستان 1402 مقاله 4 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ پژوهش های بازاریابی اسلامی , شماره 3 , سال 2 , تابستان 1402 مقاله 5 - ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن لیلا اندرواژ آزاده تاج امیر محمد حسین پور مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1401 مقاله 6 - تاثیر گرایش به کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش میانجی عملکرد اجتماعی و تعدیلگر اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی: صنایع پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان) احمد رویایی لیلا اندرواژ رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401 مقاله 7 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0 محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 12 , بهار 1399 مقاله 8 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده 20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8 سونیا بهزادی نسب لیلا اندرواژ ابراهیم آلبونعیمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400 مقاله 9 - طراحی چارچوبی برای ظرفیتهای بازاریابی جهت دستیابی به مزایای مالی در شرکت های وابسته به صنایع فولاد پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار لیلا اندرواژ مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1402