فهرست مقالات fariz taherikia مقاله 1 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 10 , سال 3 , پاییز 1403 مقاله 2 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204763 غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریبرز طاهری کیا لیلا آندرواژ پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 31 , بهار 1404