فهرست مقالات فریز طاهری کیا مقاله 1 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , شماره 61 , سال 18 , زمستان 1402 مقاله 2 - تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران محمدعلی عبدالوند لیلا آندرواژ زهرا عطف ایمان قاسمی همدانی مدیریت بازاریابی , شماره 43 , سال 14 , تابستان 1398 مقاله 3 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی 10.30495/jomm.2022.63352.1871 محمد یونسی فریز طاهری کیا علیرضا روستا سیاوش احمدی چهره برق مدیریت بازاریابی , شماره 56 , سال 17 , پاییز 1401 مقاله 4 - طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک ایمان اخباراتی فریز طاهری کیا سید مهدی جلالی مدیریت بازاریابی , شماره 62 , سال 19 , بهار 1403 مقاله 5 - طراحی الگوی قیمتگذاری ارزش برند در شرکتهای تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک حمید خیلنژاد فریز طاهریکیا سیدمهدی جلالی بیتا تبریزیان دانش سرمایهگذاری , شماره 1 , سال 13 , بهار 1403 مقاله 6 - Designing and Identifying the Variables of the Pricing Model for the Company’s Brand Value in Merger and Acquisition Strategies 20.1001.1.23222301.2020.6.1.10.8 10.30495/jsm.2020.673655 Hamid Kheilnejad Fariz Taherikia Seyyed Mahdi Jalali Bita Tabrizian Journal of System Management , شماره 2 , سال 6 , زمستان 2020