List of Articles فریز طاهری کیا Article 1 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور Gholamreza Tizfahmefard Hassan Esmailpour fariza taherikia leila Andervazh Jounal of Marketing Management , Issue 61 , Year , Winter 2024 Article 2 - تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران MOHAMMAD ALI Abdolvand leila Andervazh zahra atf iman ghasemi hamedani Jounal of Marketing Management , Issue 43 , Year , Summer 2020 Article 3 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی 10.30495/jomm.2022.63352.1871 Mohammad Younesi Fariz Taheri Kia Alireza Rousta Siavash Ahmadi Chehreh Bargh Jounal of Marketing Management , Issue 56 , Year , Autumn 2022 Article 4 - طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک Iman Akhbarati Fariz Taherikia Seyed mehdi jalali Jounal of Marketing Management , Issue 62 , Year , Spring 2024 Article 5 - طراحی الگوی قیمتگذاری ارزش برند در شرکتهای تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک Hamid Kheilnejad Fariz Taherikia Seyyed Mahdi Jalali Bita Tabrizian Journal of Investment Knowledge , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 6 - Designing and Identifying the Variables of the Pricing Model for the Company’s Brand Value in Merger and Acquisition Strategies 20.1001.1.23222301.2020.6.1.10.8 10.30495/jsm.2020.673655 Hamid Kheilnejad Fariz Taherikia Seyyed Mahdi Jalali Bita Tabrizian Journal of System Management , Issue 2 , Year , Winter 2020