List of Articles علیرضا روستا Article 1 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی 10.30495/jomm.2022.63352.1871 Mohammad Younesi Fariz Taheri Kia Alireza Rousta Siavash Ahmadi Chehreh Bargh Jounal of Marketing Management , Issue 56 , Year , Autumn 2022 Article 2 - ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی 10.30495/jest.2023.69983.5767 Fereshteh Mohammadsalehi alireza rousta Majid Ahmadi Journal of Environmental Science and Technology , Issue 3 , Year , Summer 2023 Article 3 - ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی PARISA GHOLAMI MORTEZA FARAJI ALIREZA ROUSTA Journal of Investment Knowledge , Issue 35 , Year , Winter 2020 Article 4 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش فناوری مالی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک پاسارگاد) Seyedeh shima Eftekhari sinjani alireza rousta Abdullah Naami Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2021 Article 5 - طراحی و تبیین مدل خرید نهایی کالای ایرانی با رویکرد ریسک مالی و سرمایه گذاری اهمیت- عملکرد (IPMA) Aliakbar Shahri Mejarshin Alireza Rousta Abdullah Naami Journal of Investment Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 6 - طراحی و تبیین مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه در رشد مالی و اقتصادی صنعت گردشگری Ali Mirtaheri Abdullah Naami Alireza Rousta Journal of Investment Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 7 - تبیین و ارزیابی رفتار شهروندی زیست محیطی و اثرات آن بر توسعه گردشگری با نقش میانجی برندسازی شهری (مورد کاوری: شهر تهران) 10.30495/juepd.2023.1990242.1219 Majid Ahmadi Rousta Alireza Zahra Gharedaghi Urban Environmental Planning and Development , Issue 12 , Year , Winter 2024 Article 8 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment 20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8 10.30495/jsm.2022.1943336.1558 Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2022 Article 9 - Future Study of Marketing in the Banking Industry with a focus on Blockchain Technology 20.1001.1.23222301.2022.8.4.9.7 10.30495/jsm.2022.1967454.1687 Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hasan Maleki Farzad Asayesh Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2022 Article 10 - Evaluation of Effective Factors on Merit Selection in Government Organizations 10.30495/jsm.2024.2001776.1911 Hashem Shahriari Alireza Rousta Mohamadreza Kashefi Neyshabori Farzad Asayesh Journal of System Management , Issue 2 , Year , Spring 2024 Article 11 - تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش ) Alireza Rousta Elham Bahrami Journal of Industrial Strategic Management , Issue 5 , Year , Winter 2021 Article 12 - ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاکچین Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hassan Maleki Farzad Asayesh Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 13 - نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا Alireza Rousta Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 1 , Year , Summer 2022 Article 14 - بررسی تأثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید مصرفکنندگان بهمنظور بهرهوری مراکز تجاری کیش 20.1001.1.27169979.1402.17.2.9.0 10.30495/qjopm.2021.1920697.3062 Ehsan Salimpour darioush Jamshidi Alireza Rousta The Journal of Productivity Management , Issue 65 , Year , Summer 2024 Article 15 - تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش Reza Baloo Elnaz Mehran Farzad Asayesh Alireza Rousta Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 16 - تبیین عملکرد جهادی مدیران با تاکید بر قرآن کریم، نهج البلاغه و بیانات عالمانه آیت العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) 20.1001.1.27835243.1400.1.3.5.2 Majid Ahmadi Alireza Rousta New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 17 - بررسی تاثیر قابلیت های تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت با رویکرد نیازهای نوین مدیریت جهادی Firoozeh Ghasem Mohsen Amini khozani Alireza Rousta New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 1 , Year , Spring 2022 Article 18 - بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی Zahra Hojati Kooshali Mohsen Amini khozani Alireza Rousta New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 19 - تبیین تاثیر مدیریت دانش و نقش شبکه های تجاری در بانکداری اسلامی Abolghasem karimi Majid Ahmadi Alireza Rousta New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 20 - رفتار معاملهگران و تأثیر آن بر مدیریت دارایی بر پایه دادههای درون روزی بازار طلا مجتبی دستوری سعید مرادپور علیرضا روستا Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1398 Article 21 - تاثیر تنهایی، نگرانی از سلامت جسمی و همدلی بر قصد تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید در معلولین و افراد ناتوان جسمی مجتبی دستوری علیرضا روستا فرزاد آسایش مجید احمدی Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Spring 1400 Article 22 - طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان 20.1001.1.22520104.1399.12.47.9.8 reza begmoradi Alireza Rousta Esfandiar Doshmanziyari Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 23 - بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت 20.1001.1.22520104.1400.13.50.16.8 ghazaleh asvadi alireza rousta Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 24 - بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی elnaz allaf jafari Alireza Rousta Aََhmad Royaei Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 25 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3 Saeed Eghbal Alireza Rousta Farzad Asayesh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 26 - بررسی میزان تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر قصد خرید مجدد با متغیر میانجی ارزش ویژه برند و اعتماد به برند (مصرف کنندگان مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح برند اتکا در دوران کرونا) اکبر هوشیار علیرضا روستا محمد رضا قائدی معصومه رشاد Social Research , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 27 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی elnaz allaf jafari علیرضا روستا farzad asayesh محمود احمدی شریف Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 54 , Year , Autumn 2024 Article 28 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا farzad asayesh محمود احمدی شریف Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2024 Article 29 - ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی 10.30495/jzvj.2024.31960.4024 Majid Ahmadi alireza rousta Zahra Gharedaghi Journal of Woman and Society , Issue 58 , Year , Summer 2024