List of Articles محمود احمدی شریف Article 1 - الگوی نواورانه صادرات محصولات نفتی با استفاده از فناوری زنجیره بلوکی بمنظور غلبه بر تحریمهای نفتی 10.30495/jae.2023.75082.1502 محمود احمدی شریف امیررضا البرز سیدمحمود هاشمی Applied Economics , Issue 4 , Year , Autumn 1402 Article 2 - طراحی الگو برندسازی دیجیتال محصولات کشاورزی سالم در ایران با استفاده از روش گراندد تئوری Abolghasem Mohammadnezhad Ali Zamini Arezo Ahmadi danyali Mahmoud Ahmadi Sharif Journal of Environmental Science and Technology , Issue 141 , Year , Spring 2024 Article 3 - Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets 20.1001.1.23222301.2021.7.3.6.5 10.30495/jsm.2021.1942593.1538 Mojtaba Faizollahi Mahmoud Ahmadi Sharif Mehran Keshtkar Haranki Journal of System Management , Issue 4 , Year , Summer 2021 Article 4 - شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها Nasrin Akhgari Mehran Keshtkar Mahmoud Ahmadi Sharif Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 5 - بررسی تاثیر قابلیت حسگری بازار بر نوآوری با میانجیگری خلق دانش و نقش تعدیلگری گرایش استراتژیک به کارآفرینی Mansour Torkiantabar Mahmmod Ahmadisharif Haneyeh Akhondzadeh Journal of Knowledge Studies , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 6 - طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه 20.1001.1.22520104.1399.12.48.19.0 hamed ghobakhloo elham faridchehr mahmood Ahmadi sharif nader gharib navaz Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 7 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی elnaz allaf jafari علیرضا روستا farzad asayesh محمود احمدی شریف Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 54 , Year , Autumn 2024 Article 8 - طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت mahmood ahmadi sharif abolghasem yousef soltanieh Journal of Business Management and Information Science , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 9 - بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد Seyedeh Ronak Khoshravesh Astaneh Mahmud Ahmadi Sharif Journal of Business Management and Information Science , Issue 2 , Year , Autumn 2023 Article 10 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا farzad asayesh محمود احمدی شریف Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2024