فهرس المقالات محمود احمدی شریف المقاله 1 - الگوی نواورانه صادرات محصولات نفتی با استفاده از فناوری زنجیره بلوکی بمنظور غلبه بر تحریمهای نفتی 10.30495/jae.2023.75082.1502 محمود احمدی شریف امیررضا البرز سیدمحمود هاشمی اقتصاد کاربردی , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1402 المقاله 2 - طراحی الگو برندسازی دیجیتال محصولات کشاورزی سالم در ایران با استفاده از روش گراندد تئوری ابوالقاسم محمدنژاد عالی زمینی آرزو احمدی دانیالی محمود احمدی شریف علوم و تکنولوژی محیط زیست , العدد 141 , السنة 26 , بهار 1403 المقاله 3 - Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets 20.1001.1.23222301.2021.7.3.6.5 10.30495/jsm.2021.1942593.1538 Mojtaba Faizollahi Mahmoud Ahmadi Sharif Mehran Keshtkar Haranki Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021 المقاله 4 - شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها نسرین اخگری مهران کشتکار محمود احمدی شریف ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1399 المقاله 5 - بررسی تاثیر قابلیت حسگری بازار بر نوآوری با میانجیگری خلق دانش و نقش تعدیلگری گرایش استراتژیک به کارآفرینی منصور ترکیان تبار محمود احمدی شریف هانیه آخوندزاده دانش شناسی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1402 المقاله 6 - طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه 20.1001.1.22520104.1399.12.48.19.0 حامد قباخلو الهام فریدچهر محمود احمدی شریف نادر غریب نواز مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 7 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی https://doi.org/10.71923/ichs.2024.1119567 الناز علاف جعفری علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 54 , السنة 14 , پاییز 1403 المقاله 8 - طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت محمود احمدی شریف ابوالقاسم یوسف سلطانیه مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 9 - بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد سیده روناک خوش روش آستانه محمود احمدی شریف مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 10 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence DOI: 10.30495/SJSM.2024.1126217 Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف Journal of System Management , العدد 40 , السنة 10 , پاییز 2024 المقاله 11 - Presenting an interactive marketing model based on causal, contextual and intervening variables in the steel industry Hossein Vahidi Iry Sofla Mahmoud Ahmadi Sharif Mohammad Nasrolahnia peyman Ghafari Ashtiani Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 16 , السنة 8 , پاییز 2024