فهرس المقالات علیرضا روستا المقاله 1 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی 10.30495/jomm.2022.63352.1871 محمد یونسی فریز طاهری کیا علیرضا روستا سیاوش احمدی چهره برق مدیریت بازاریابی , العدد 56 , السنة 17 , پاییز 1401 المقاله 2 - ارزیابی اثرات ارزش نوع دوستانه، آگاهی زیست محیطی و رسانه اجتماعی بر رفتار خرید سبز با نقش میانجی هدف هنجاری و نگرانی زیست محیطی 10.30495/jest.2023.69983.5767 فرشته محمد صالحی علیرضا روستا مجید احمدی علوم و تکنولوژی محیط زیست , العدد 3 , السنة 25 , بهار 1402 المقاله 3 - ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی پریسا غلامی مرتضی فرجی علیرضا روستا دانش سرمایهگذاری , العدد 35 , السنة 9 , پاییز 1399 المقاله 4 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش فناوری مالی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک پاسارگاد) سیده شیما افتخاری سینجانی علیرضا روستا عبدالله نعامی دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1400 المقاله 5 - طراحی و تبیین مدل خرید نهایی کالای ایرانی با رویکرد ریسک مالی و سرمایه گذاری اهمیت- عملکرد (IPMA) علی اکبر شهری مجارشین علیرضا روستا عبدالله نعامی دانش سرمایهگذاری , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1400 المقاله 6 - طراحی و تبیین مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه در رشد مالی و اقتصادی صنعت گردشگری علی میرطاهری عبداله نعامی علیرضا روستا دانش سرمایهگذاری , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1402 المقاله 7 - تبیین و ارزیابی رفتار شهروندی زیست محیطی و اثرات آن بر توسعه گردشگری با نقش میانجی برندسازی شهری (مورد کاوری: شهر تهران) 10.30495/juepd.2023.1990242.1219 مجید احمدی علیرضا روستا زهرا قره داغی برنامه ریزی و توسعه محیط شهری , العدد 12 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 8 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment 20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8 10.30495/jsm.2022.1943336.1558 Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi Journal of System Management , العدد 1 , السنة 8 , زمستان 2022 المقاله 9 - Future Study of Marketing in the Banking Industry with a focus on Blockchain Technology 20.1001.1.23222301.2022.8.4.9.7 10.30495/jsm.2022.1967454.1687 Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hasan Maleki Farzad Asayesh Journal of System Management , العدد 5 , السنة 8 , پاییز 2022 المقاله 10 - Evaluation of Effective Factors on Merit Selection in Government Organizations 10.30495/jsm.2024.2001776.1911 Hashem Shahriari Alireza Rousta Mohamadreza Kashefi Neyshabori Farzad Asayesh Journal of System Management , العدد 2 , السنة 10 , بهار 2024 المقاله 11 - تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش ) Alireza Rousta Elham Bahrami مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 2021 المقاله 12 - ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاکچین مجید احمدی علیرضا روستا محمدحسن ملکی فرزاد آسایش ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1402 المقاله 13 - نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا علیرضا روستا ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401 المقاله 14 - بررسی تأثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید مصرفکنندگان بهمنظور بهرهوری مراکز تجاری کیش 20.1001.1.27169979.1402.17.2.9.0 10.30495/qjopm.2021.1920697.3062 احسان سلیمپور داریوش جمشیدی علیرضا روستا مدیریت بهرهوری , العدد 65 , السنة 17 , تابستان 1402 المقاله 15 - تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش رضا بالو الناز مهران فرزاد آسایش علی رضا روستا مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1401 المقاله 16 - تبیین عملکرد جهادی مدیران با تاکید بر قرآن کریم، نهج البلاغه و بیانات عالمانه آیت العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) 20.1001.1.27835243.1400.1.3.5.2 مجید احمدی علیرضا روستا رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1400 المقاله 17 - بررسی تاثیر قابلیت های تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت با رویکرد نیازهای نوین مدیریت جهادی فیروزه قاسم محسن امینی خوزانی علیرضا روستا رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 18 - بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی زهرا حجتی کوشالی محسن امینی خوزانی علیرضا روستا رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 19 - تبیین تاثیر مدیریت دانش و نقش شبکه های تجاری در بانکداری اسلامی ابوالقاسم کریمی مجید احمدی علیرضا روستا رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 20 - رفتار معاملهگران و تأثیر آن بر مدیریت دارایی بر پایه دادههای درون روزی بازار طلا مجتبی دستوری سعید مرادپور علیرضا روستا مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1398 المقاله 21 - تاثیر تنهایی، نگرانی از سلامت جسمی و همدلی بر قصد تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید در معلولین و افراد ناتوان جسمی مجتبی دستوری علیرضا روستا فرزاد آسایش مجید احمدی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1400 المقاله 22 - طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان 20.1001.1.22520104.1399.12.47.9.8 رضا بیگ مرادی علیرضا روستا اسفندیار دشمن زیاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 23 - بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت 20.1001.1.22520104.1400.13.50.16.8 غزاله اسودی علیرضا روستا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 24 - بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی الناز علاف جعفری علیرضا روستا احمد رویایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402 المقاله 25 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3 سعید اقبال علیرضا روستا فرزاد آسایش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 26 - بررسی میزان تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر قصد خرید مجدد با متغیر میانجی ارزش ویژه برند و اعتماد به برند (مصرف کنندگان مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح برند اتکا در دوران کرونا) اکبر هوشیار علیرضا روستا محمد رضا قائدی معصومه رشاد پژوهش اجتماعی , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 27 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی https://doi.org/10.71923/ichs.2024.1119567 الناز علاف جعفری علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 54 , السنة 14 , پاییز 1403 المقاله 28 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence DOI: 10.30495/SJSM.2024.1126217 Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا فرزاد آسایش محمود احمدی شریف Journal of System Management , العدد 40 , السنة 10 , پاییز 2024 المقاله 29 - ارزیابی تاثیر دینداری و آگاهی از مُد بر قصد خرید محصولات حجاب زنان جامعه ایرانی 10.30495/jzvj.2024.31960.4024 مجید احمدی علیرضا روستا زهرا قره داغی زن و جامعه , العدد 58 , السنة 15 , تابستان 1403