فهرس المقالات عبداله نعامی المقاله 1 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 2 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 3 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن 10.30495/enkn.2023.70258.1056 بیژن علی زاده عبداله نعامی محمد نصراله نیا دانش کارآفرینی , العدد 7 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 4 - Presenting the Agricultural Marketing Model with an Emphasis on the Development and Marketing of Medicinal Plants in Iran Bijan alizadeh Abdullah Naami Mohammad Nasroallah Nia International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 2023 المقاله 5 - Mapping of Soft Drinks Preferences from the Air Travel Customers’ Viewpoint 20.1001.1.20089562.2021.8.3.8.5 Alireza Fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Journal of Tourism Hospitality Research , العدد 1 , السنة 8 , تابستان 2021 المقاله 6 - The Causal Model of Export Entrepreneurship and Export Market Orientation on Export Performance: a Case Study of Food and Agricultural Products Export Companies 20.1001.1.23222301.2019.5.4.10.7 Ali Kazemi Alireza Rousta Abdullah Na'ami Journal of System Management , العدد 5 , السنة 5 , پاییز 2019 المقاله 7 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment 20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8 10.30495/jsm.2022.1943336.1558 Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi Journal of System Management , العدد 1 , السنة 8 , زمستان 2022 المقاله 8 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline) 20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7 10.30495/jsm.2022.1945579.1576 Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami Journal of System Management , العدد 2 , السنة 8 , بهار 2022 المقاله 9 - ارائه الگوی بهینه سازی محصول نوشیدنی برای مشتریان شرکت های هواپیمایی ایران با روش تحلیل جریمه Alireza Fayazi Abdullah Naami Reza Aghamusa مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 2020 المقاله 10 - The impact of internet marketing on the export development for Agricultural Products in Food Companies 20.1001.1.2676640.2020.4.2.12.1 Mitra Tavassoli Abdullah Naami Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 4 , بهار 2020 المقاله 11 - طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقهای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور) عبدالعلی عامری عبداله نعامی بیتا تبریزیان مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 12 - عوامل موثر بر اشتغال و بیکاری زنان در دوران کرونا با رویکرد سبک زندگی (مطالعه موردی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران) 10.30495/jwsf.2021.1937320.1597 میترا توسلی عبدالله نعامی زن و مطالعات خانواده , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1401 المقاله 13 - Positioning a Beverage to Introduce in Iran Airline Industry by Sensory Analysis alireza fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa پژوهشگر , العدد 4 , السنة 7 , بهار 2022 المقاله 14 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 3 , تابستان 1403 المقاله 15 - Analysis the Position of Cognitive Components of Media Literacy in the Optimal use of Social Media (Case study: adolescents in Tehran) نازنین نهرور Ali Akbar Farhangi Bahram Alishiri Abdollah Naami International Journal of Political Science , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 2022 المقاله 16 - ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت علیرضا فیاضی عبداله نعامی رضا آقاموسی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 4 , السنة 3 , پاییز 1391 المقاله 17 - ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065 بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد نصراله نیا اقتصاد محاسباتی , العدد 7 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 18 - مدل بومی رفتار مصرفکننده در بازار کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) مبتنی بر تئوری ارزش 10.30495/fed.2023.707993 بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 17 , زمستان 1402 المقاله 19 - ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مالها "پژوهش آمیخته" 10.30495/fed.2023.698856 حامد اصل روستا عبدالله نعامی عبدالحمید حاجی پور شوشتری احمد سرداری اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1401 المقاله 20 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران 20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4 احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبدالله نعامی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 21 - تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.20.1 مجید کثیرلو عبدالله نعامی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 22 - شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) مصطفی احمدزاده عبداله نعامی سید محمود هاشمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1402 المقاله 23 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 62 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 24 - رابطه ظرفیت جذب با عملکرد نوآورانه شرکت: با نقش میانجی نوآوری باز (مورد کاوی: کارکنان شرکت¬های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) عبداله نعامی معصومه لطیفی بنماران امين اردلان مریم حسینی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 29 , السنة 14 , تابستان 1402 المقاله 25 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402