فهرست مقالات عبداله نعامی مقاله 1 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401 مقاله 2 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1401 مقاله 3 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن 10.30495/enkn.2023.70258.1056 بیژن علی زاده عبداله نعامی محمد نصراله نیا دانش کارآفرینی , شماره 7 , سال 3 , تابستان 1402 مقاله 4 - Presenting the Agricultural Marketing Model with an Emphasis on the Development and Marketing of Medicinal Plants in Iran Bijan alizadeh Abdullah Naami Mohammad Nasroallah Nia International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , شماره 2 , سال 4 , تابستان 2023 مقاله 5 - Mapping of Soft Drinks Preferences from the Air Travel Customers’ Viewpoint 20.1001.1.20089562.2021.8.3.8.5 Alireza Fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Journal of Tourism Hospitality Research , شماره 1 , سال 8 , تابستان 2021 مقاله 6 - The Causal Model of Export Entrepreneurship and Export Market Orientation on Export Performance: a Case Study of Food and Agricultural Products Export Companies 20.1001.1.23222301.2019.5.4.10.7 Ali Kazemi Alireza Rousta Abdullah Na'ami Journal of System Management , شماره 5 , سال 5 , پاییز 2019 مقاله 7 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment 20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8 10.30495/jsm.2022.1943336.1558 Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi Journal of System Management , شماره 1 , سال 8 , زمستان 2022 مقاله 8 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline) 20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7 10.30495/jsm.2022.1945579.1576 Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami Journal of System Management , شماره 2 , سال 8 , بهار 2022 مقاله 9 - ارائه الگوی بهینه سازی محصول نوشیدنی برای مشتریان شرکت های هواپیمایی ایران با روش تحلیل جریمه Alireza Fayazi Abdullah Naami Reza Aghamusa مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 4 , سال 15 , پاییز 2020 مقاله 10 - The impact of internet marketing on the export development for Agricultural Products in Food Companies 20.1001.1.2676640.2020.4.2.12.1 Mitra Tavassoli Abdullah Naami Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 1 , سال 4 , بهار 2020 مقاله 11 - طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقهای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور) عبدالعلی عامری عبداله نعامی بیتا تبریزیان مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400 مقاله 12 - عوامل موثر بر اشتغال و بیکاری زنان در دوران کرونا با رویکرد سبک زندگی (مطالعه موردی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران) 10.30495/jwsf.2021.1937320.1597 میترا توسلی عبدالله نعامی زن و مطالعات خانواده , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1401 مقاله 13 - Positioning a Beverage to Introduce in Iran Airline Industry by Sensory Analysis alireza fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Journal of Industrial Strategic Management , شماره 4 , سال 7 , بهار 2022 مقاله 14 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 3 , تابستان 1403 مقاله 15 - Analysis the Position of Cognitive Components of Media Literacy in the Optimal use of Social Media (Case study: adolescents in Tehran) نازنین نهرور Ali Akbar Farhangi Bahram Alishiri Abdollah Naami International Journal of Political Science , شماره 2 , سال 12 , تابستان 2022 مقاله 16 - ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت علیرضا فیاضی عبداله نعامی رضا آقاموسی مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 4 , سال 3 , پاییز 1391 مقاله 17 - ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065 بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد نصراله نیا اقتصاد محاسباتی , شماره 7 , سال 2 , تابستان 1402 مقاله 18 - مدل بومی رفتار مصرفکننده در بازار کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) مبتنی بر تئوری ارزش 10.30495/fed.2023.707993 بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا اقتصاد مالی , شماره 5 , سال 17 , زمستان 1402 مقاله 19 - ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مالها "پژوهش آمیخته" 10.30495/fed.2023.698856 حامد اصل روستا عبدالله نعامی عبدالحمید حاجی پور شوشتری احمد سرداری اقتصاد مالی , شماره 5 , سال 16 , زمستان 1401 مقاله 20 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران 20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4 احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبدالله نعامی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1399 مقاله 21 - تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.20.1 مجید کثیرلو عبدالله نعامی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 22 - شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) مصطفی احمدزاده عبداله نعامی سید محمود هاشمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1402 مقاله 23 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 62 , سال 16 , تابستان 1403 مقاله 24 - رابطه ظرفیت جذب با عملکرد نوآورانه شرکت: با نقش میانجی نوآوری باز (مورد کاوی: کارکنان شرکت¬های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) عبداله نعامی معصومه لطیفی بنماران امين اردلان مریم حسینی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , شماره 29 , سال 14 , تابستان 1402 مقاله 25 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , شماره 1 , سال 2 , بهار 1402