فهرست مقالات ناصر آزاد مقاله 1 - مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی پریما خان بابائی ناصر آزاد فتانه علیزاده مشکانی دانش کارآفرینی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401 مقاله 2 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401 مقاله 3 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1401 مقاله 4 - تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان ناصر آزاد مهتاب السادات موسوی فرد دانش کارآفرینی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1401 مقاله 5 - بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) 10.30495/enkn.2023.71440.1062 فتانه علیزاده مشکانی پریما خان بابائی مرتضی هنرمند عظیمی ناصر آزاد ناصر فقهی فرهمند دانش کارآفرینی , شماره 8 , سال 3 , پاییز 1402 مقاله 6 - آسیبشناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی اصغر نعمتی بهرام علیشیری طاهر روشندل اربطانی ناصر آزاد مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 14 , بهار 1398 مقاله 7 - ارائه الگویی جهت تسهیل انتقال فناوری با محوریت واسطههای نوآوری باز hadi hosseini naser azad Manuchehr Manteghi mahmood modiri مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 2 , سال 14 , تابستان 2019 مقاله 8 - The Impact of International Marketing on Improving the Export Performance of Agricultural Exporting Companies 20.1001.1.2676640.2021.5.2.4.0 Mitra Tavassoli Naser AZAD Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 1 , سال 5 , بهار 2021 مقاله 9 - طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری بهزاد بایایی ناصر میرسپاسی ناصر آزاد سمیه قجری مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1401 مقاله 10 - نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی ناصر آزاد آزاده گودرزی مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1395 مقاله 11 - بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاههای بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) 20.1001.1.22518827.1400.10.39.5.1 میترا توسلی ناصر آزاد جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 2 , سال 10 , تابستان 1400 مقاله 12 - بررسی تاثیر ویژگیهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران) رزین بزازیان قدیم ناصر آزاد مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1399 مقاله 13 - تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.6.6 میترا توسلی ناصر آزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 13 , بهار 1400 مقاله 14 - شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22520104.1397.10.37.1.6 ناصر آزاد آزاده فاطمی فر خدیجه قائم مقامی فراهانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 10 , بهار 1397 مقاله 15 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , شماره 1 , سال 2 , بهار 1402