List of Articles ناصر آزاد Article 1 - مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی Parima Khanbabaei naser azad Fattaneh Alizadeh Meshkani Entrepreneurship Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 2 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی Mojtaba Bayat Ahmad Sardari naser azad Abdollah Naami Entrepreneurship Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 3 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی Mojtaba Bayat Ahmad Sardari Naser Azad Abdolah Naami Entrepreneurship Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 4 - تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان naser azad mahtab alsadat mousavi fard Entrepreneurship Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 5 - بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) 10.30495/enkn.2023.71440.1062 fataneh alizadeh meshkani Parima Khanbabaei morteza honarmand azimi naser azad naser feghhi farahmand Entrepreneurship Knowledge , Issue 8 , Year , Winter 2023 Article 6 - آسیبشناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی Asghar Nemati bahram alishiri taher Roshandel Arbatani Naser Azad Media Studies , Issue 1 , Year , Summer 2019 Article 7 - ارائه الگویی جهت تسهیل انتقال فناوری با محوریت واسطههای نوآوری باز hadi hosseini naser azad Manuchehr Manteghi mahmood modiri Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 2 , Year , Autumn 2019 Article 8 - The Impact of International Marketing on Improving the Export Performance of Agricultural Exporting Companies 20.1001.1.2676640.2021.5.2.4.0 Mitra Tavassoli Naser AZAD Agricultural Marketing and Commercialization Journal , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 9 - طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری Behzad Babaei Nasser Mirsepassi Naser Azad Somaye Ghajari Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 10 - نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی Naser Azad Azadeh Goodarzi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2017 Article 11 - بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاههای بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) 20.1001.1.22518827.1400.10.39.5.1 MITRA Tavassoli Naser Azad Geographical Journal of Tourism Space , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 12 - بررسی تاثیر ویژگیهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران) رزین بزازیان قدیم ناصر آزاد Behavioral Studies in Management , Issue 5 , Year , Winter 1399 Article 13 - تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.6.6 MItra Tavassoli Naser Azad Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 14 - شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22520104.1397.10.37.1.6 ناصر آزاد آزاده فاطمی فر خدیجه قائم مقامی فراهانی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1397 Article 15 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری YAGHOUB SALIMPOUR Naser Azad Abdollah Naami Leila Karimian Journal of Business Management and Information Science , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 16 - نقش استراتژی ورود به بازار اینترنت اشیاء با جهت گیری مدل بوم کسب و کار در صنعت هوشمند سازی ساختمان Mehrnoosh Hemati Farahani Naser Azad Reza Aghamusa Seyyed Mohsen Seyyed Ali Akbar , Issue 33 , Year , Summer 2024