List of Articles عبداله نعامی Article 1 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی Mojtaba Bayat Ahmad Sardari naser azad Abdollah Naami Entrepreneurship Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 2 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی Mojtaba Bayat Ahmad Sardari Naser Azad Abdolah Naami Entrepreneurship Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 3 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن 10.30495/enkn.2023.70258.1056 bijan Alizadeh Abdollah Naami mohammad nasrollahniya Entrepreneurship Knowledge , Issue 7 , Year , Winter 2023 Article 4 - Presenting the Agricultural Marketing Model with an Emphasis on the Development and Marketing of Medicinal Plants in Iran Bijan alizadeh Abdullah Naami Mohammad Nasroallah Nia International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 5 - Mapping of Soft Drinks Preferences from the Air Travel Customers’ Viewpoint 20.1001.1.20089562.2021.8.3.8.5 Alireza Fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Journal of Tourism Hospitality Research , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 6 - The Causal Model of Export Entrepreneurship and Export Market Orientation on Export Performance: a Case Study of Food and Agricultural Products Export Companies 20.1001.1.23222301.2019.5.4.10.7 Ali Kazemi Alireza Rousta Abdullah Na'ami Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2019 Article 7 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment 20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8 10.30495/jsm.2022.1943336.1558 Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2022 Article 8 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline) 20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7 10.30495/jsm.2022.1945579.1576 Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami Journal of System Management , Issue 2 , Year , Spring 2022 Article 9 - ارائه الگوی بهینه سازی محصول نوشیدنی برای مشتریان شرکت های هواپیمایی ایران با روش تحلیل جریمه Alireza Fayazi Abdullah Naami Reza Aghamusa Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 10 - The impact of internet marketing on the export development for Agricultural Products in Food Companies 20.1001.1.2676640.2020.4.2.12.1 Mitra Tavassoli Abdullah Naami Agricultural Marketing and Commercialization Journal , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 11 - طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقهای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور) Abdul Ali Ameri Abdol allah Naami Bita Tabrizian Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 12 - عوامل موثر بر اشتغال و بیکاری زنان در دوران کرونا با رویکرد سبک زندگی (مطالعه موردی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران) 10.30495/jwsf.2021.1937320.1597 Mitra Tavassoli Abdolah Naami Women and Family Studies , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 13 - Positioning a Beverage to Introduce in Iran Airline Industry by Sensory Analysis alireza fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Journal of Industrial Strategic Management , Issue 4 , Year , Spring 2022 Article 14 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی YAGHOOB SALIMPOUR naser azad ABDOLLAH NAAMI leila karimian Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 9 , Year , Summer 2024 Article 15 - Analysis the Position of Cognitive Components of Media Literacy in the Optimal use of Social Media (Case study: adolescents in Tehran) نازنین نهرور Ali Akbar Farhangi Bahram Alishiri Abdollah Naami International Journal of Political Science , Issue 2 , Year , Summer 2022 Article 16 - ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت Alireza Fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Autumn 2012 Article 17 - ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065 BIJAN Alizadeh Abdullah naami mohammad nasrola niya Computational economics , Issue 7 , Year , Summer 2024 Article 18 - مدل بومی رفتار مصرفکننده در بازار کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) مبتنی بر تئوری ارزش 10.30495/fed.2023.707993 Bahman Naghdi Abdollah Naami Naser Azad Mohammad Nasrollahniya Financial Economics , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 19 - ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مالها "پژوهش آمیخته" 10.30495/fed.2023.698856 Hamed Asl Roosta Abdollah Naami Abdolhamid Hajipoor Ahmad Sardari Financial Economics , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 20 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران 20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4 Ehsan Yazdani Sayyed Mahmud Hashemi Abdullah Naami Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2020 Article 21 - تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.20.1 Majid Kasirlo Abdullah Naami Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 22 - شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) Mostafa Ahmadzadeh Abdullah Naami Seyyed Mahmoud Hashemi Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 23 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) بهمن نقدی Abdullah Naami naser azad mohammad nasrollahniya Journal of Business Management , Issue 62 , Year , Summer 2024 Article 24 - رابطه ظرفیت جذب با عملکرد نوآورانه شرکت: با نقش میانجی نوآوری باز (مورد کاوی: کارکنان شرکت¬های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) عبداله نعامی معصومه لطیفی بنماران Amin Ardalan Maryam Hoseini , Issue 29 , Year , Summer 2023 Article 25 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری YAGHOUB SALIMPOUR Naser Azad Abdollah Naami Leila Karimian Journal of Business Management and Information Science , Issue 1 , Year , Summer 2023