List of Articles آذر کفاش پور Article 1 - کشف واحصاء مکانیزم های چندسطحی یادگیری سازمانی موثر برخط مشی گذاری در سازمان های کوچک و متوسط استان تهران kambiz Navabizand Azar Kafashpoor shamsodin nazemi gholamreza Malekzadeh Public Policy In Administration , Issue 2 , Year , Winter 2018 Article 2 - رتبهبندی مولفههای مدیریت منابع انسانی سبز موثر بر عملکرد محیطی شهرداری مشهد (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) MAHDI JANALIZADEH GHAZVINI Azr Kaffashpoor Amir Rahimpour Mosayeb Samanian Public Policy In Administration , Issue 41 , Year , Summer 2021 Article 3 - شناخت وضعیت موجود منابع انسانی با تأکید بر الزامات توانمندسازی روانشناختی و شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی:کارکنان شرکت برق منطقهای خراسان) Azar Kafashpor Neda shakoori Public Policy In Administration , Issue 5 , Year , Autumn 2015 Article 4 - رابطه توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت برق منطقهای خراسان) Azar Kafashpor Neda Shakoori Public Policy In Administration , Issue 5 , Year , Winter 2016 Article 5 - تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت 10.30495/jomm.2023.70968.1994 Azar Kafashpor Ghasem Eslami Saadat Mostafavi Jounal of Marketing Management , Issue 59 , Year , Summer 2023 Article 6 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline) 20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7 10.30495/jsm.2022.1945579.1576 Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami Journal of System Management , Issue 2 , Year , Spring 2022 Article 7 - کشف و تبیین الگوی انگیزه خدمت با رویکرد معنویت محور در کار با استفاده از نظریه داده بنیاد Saeid Pardeh shenas Azar kafash poor Mosayeb samanian Human Resources Excellence , Issue 5 , Year , Summer 2020 Article 8 - طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) 20.1001.1.22285067.1399.26.79.4.4 MAHDI JANALIZADEH GHAZVINI AZAR Kaffashpoor amir rahimpour MOSAYEB SAMANAIN Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 9 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) 20.1001.1.22285067.1396.23.65.7.8 Ahmad Tavakoli azar kafashpour Hossein Nikoo Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2017