• Home
  • ناصر آزاد

    List of Articles ناصر آزاد


  • Article

    1 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
    Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 9 , Year , Summer 2024
    هدف این تحقیق طراحی مدلی برای تعیین ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی می‌باشد. در این مطالعه ابتدا با بهره-گیری از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده‌بنیاد نسبت به انجام مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته با 12 نفر از مشاوران مدیریت بازاریابی که با استفاده از روش ن More
    هدف این تحقیق طراحی مدلی برای تعیین ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی می‌باشد. در این مطالعه ابتدا با بهره-گیری از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده‌بنیاد نسبت به انجام مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته با 12 نفر از مشاوران مدیریت بازاریابی که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و به شیوه گلوله برفی انتخاب شده‌اند اقدام گردیده و تا مرحله اشباع نظری ادامه یافته است. داده‌های گردآوری شده با استفاده از مصاحبه‌های نیمه ساختار یافته، با بهره‌گیری از نرم افزار مکس کیودا در سه مرحله کدگذاری گردیده است. پس از تجزیه و تحلیل داده‌های حاصله که منجر به شناسایی 436 کد اولیه و 69 مفهوم شد ابعاد کیفیت این خدمات در 11 بُعد تعیین گردید. در مرحله بعد با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری، نسبت به شناسایی و تحلیل ارتباطات بین متغیرهای شناسایی شده، اقدام گردیده و در نهایت این ابعاد در قالب 4 گروه ابعاد کیفیت ورودیها، ابعاد کیفیت حین خدمات، ابعاد کیفیت خروجیها و ابعاد کیفیت نتایج/ پیامدها دسته‌بندی شده‌اند. Manuscript profile