فهرس المقالات ناصر آزاد المقاله 1 - مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی پریما خان بابائی ناصر آزاد فتانه علیزاده مشکانی دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 2 - روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 3 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 4 - تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان ناصر آزاد مهتاب السادات موسوی فرد دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 5 - بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) 10.30495/enkn.2023.71440.1062 فتانه علیزاده مشکانی پریما خان بابائی مرتضی هنرمند عظیمی ناصر آزاد ناصر فقهی فرهمند دانش کارآفرینی , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 6 - آسیبشناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی اصغر نعمتی بهرام علیشیری طاهر روشندل اربطانی ناصر آزاد مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 7 - ارائه الگویی جهت تسهیل انتقال فناوری با محوریت واسطههای نوآوری باز hadi hosseini naser azad Manuchehr Manteghi mahmood modiri مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 2019 المقاله 8 - The Impact of International Marketing on Improving the Export Performance of Agricultural Exporting Companies 20.1001.1.2676640.2021.5.2.4.0 Mitra Tavassoli Naser AZAD Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 5 , بهار 2021 المقاله 9 - طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری بهزاد بایایی ناصر میرسپاسی ناصر آزاد سمیه قجری مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 10 - نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی ناصر آزاد آزاده گودرزی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395 المقاله 11 - بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاههای بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM) 20.1001.1.22518827.1400.10.39.5.1 میترا توسلی ناصر آزاد جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1400 المقاله 12 - بررسی تاثیر ویژگیهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران) رزین بزازیان قدیم ناصر آزاد مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1399 المقاله 13 - تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.6.6 میترا توسلی ناصر آزاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 14 - شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22520104.1397.10.37.1.6 ناصر آزاد آزاده فاطمی فر خدیجه قائم مقامی فراهانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1397 المقاله 15 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402 المقاله 16 - نقش استراتژی ورود به بازار اینترنت اشیاء با جهت گیری مدل بوم کسب و کار در صنعت هوشمند سازی ساختمان مهرنوش همتی فراهانی ناصر آزاد رضا آقاموسی سید محسن سید علی اکبر پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 33 , السنة 15 , تابستان 1403