• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • ناصر آزاد

    فهرس المقالات ناصر آزاد


  • المقاله

    1 - مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
    پریما خان بابائی ناصر آزاد فتانه علیزاده مشکانی
    دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401

  • المقاله

    2 - روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
    مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی
    دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401

  • المقاله

    3 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی
    مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی
    دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401

  • المقاله

    4 - تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
    ناصر آزاد مهتاب السادات موسوی فرد
    دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401

  • المقاله

    5 - بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
    10.30495/enkn.2023.71440.1062
    فتانه علیزاده مشکانی پریما خان بابائی مرتضی هنرمند عظیمی ناصر آزاد ناصر فقهی فرهمند
    دانش کارآفرینی , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402

  • المقاله

    6 - آسیب‌شناسی صنعت مطبوعات کشور با هدف ارائه الگوی تحولی
    اصغر نعمتی بهرام علی‌شیری طاهر روشندل اربطانی ناصر آزاد
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1398

  • المقاله

    7 - ارائه الگویی جهت تسهیل انتقال فناوری با محوریت واسطه‏های نوآوری باز
    hadi hosseini naser azad Manuchehr Manteghi mahmood modiri
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 2019

  • المقاله

    8 - The Impact of International Marketing on Improving the Export Performance of Agricultural Exporting Companies
    20.1001.1.2676640.2021.5.2.4.0
    Mitra Tavassoli Naser AZAD
    Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 5 , بهار 2021

  • المقاله

    9 - طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری
    بهزاد بایایی ناصر میرسپاسی ناصر آزاد سمیه قجری
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401

  • المقاله

    10 - نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی
    ناصر آزاد آزاده گودرزی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395

  • المقاله

    11 - بررسی سطح بندی و مولفه های نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری( ISM)
    20.1001.1.22518827.1400.10.39.5.1
    میترا توسلی ناصر آزاد
    جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1400

  • المقاله

    12 - بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران)
    رزین بزازیان قدیم ناصر آزاد
    مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1399

  • المقاله

    13 - تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو)
    20.1001.1.22520104.1400.13.49.6.6
    میترا توسلی ناصر آزاد
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400

  • المقاله

    14 - شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
    20.1001.1.22520104.1397.10.37.1.6
    ناصر آزاد آزاده فاطمی فر خدیجه قائم مقامی فراهانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1397

  • المقاله

    15 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
    یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان
    دانش بازاریابی و علم اطلاعات , العدد 4 , السنة 2 , بهار 1402

  • المقاله

    16 - مرور سیستماتیک تأثیر توانمند سازی منابع انسانی بر توسعه پایدار با استفاده ازروش فراتحلیل
    آرش جمالی نژاد بهرام علیشیری سمیه قجری ناصر آزاد
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1404

  • المقاله

    17 - نقش استراتژی ورود به بازار اینترنت اشیاء با جهت گیری مدل بوم کسب و کار در صنعت هوشمند سازی ساختمان
    https://doi.org/10.82247/jebr.2025.1186681
    مهرنوش همتی فراهانی ناصر آزاد رضا آقاموسی سید محسن سید علی اکبر
    پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 33 , السنة 15 , تابستان 1403

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول