فهرس المقالات لیلا آندرواژ المقاله 1 - طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی لیلا آندرواژ آزاده سنجوری ندا مرزوق پور محسن نجفی پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1402 المقاله 2 - نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی لیلا آندرواژ زهرا سکینی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 3 - رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه 20.1001.1.22520104.1400.13.52.21.7 احسان محسن زاده شریفی لیلا آندرواژ ابراهیم آلبونعیمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 4 - مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان ستاره نیکیان ابراهیم آلبونعیمی لیلا آندرواژ مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401 المقاله 5 - بررسی تطبیقی رویکردهای تربیت معنوی با توجه به مؤلفه های برنامه درسی در چند کشور جهان 20.1001.1.20086369.1391.3.9.5.4 محمدحسین یارمحمدیان احمدعلی فروغی ابری ابراهیم امیرشاه جعفری احمدرضا اوجی نژاد رهیافتی نو در مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1391