فهرس المقالات منصوره علیقلی المقاله 1 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان صنعت گردشگری از بازاریابی گردشگری به روش داده بنیاد عباس اسدی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش منصوره علیقلی آینده پژوهی مدیریت , العدد 125 , السنة 32 , تابستان 1400 المقاله 2 - The Impact of Good Corporate Governance on the Relationship between Financial Performance and Sustainability of Companies Listed in Tehran Stock Exchange abbas yazdani mansoureh aligholi keyvan lolaei International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , العدد 2 , السنة 3 , زمستان 2022 المقاله 3 - Designing Native Decision-Making Model for Selecting Venture Capital Investment in Emerging Companies 10.22034/amfa.2019.584735.1178 Mohammadreza Radfar Gholamreza Zomorodian Mansoureh Aligholi Mehrzad Minouei Farhad Hanifi Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 2 , السنة 4 , بهار 2019 المقاله 4 - شناسایی پیامدهای پیاده سازی تعالی بازاریابی 10.30495/qrm.2023.705438 جمال قادری نسب حسن اسماعیلپور منصوره علیقلی داریوش غلامزاده مطالعات کمی در مدیریت , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1402 المقاله 5 - بررسی توان پیش بینی درآمد بالقوه مشتریان در مقابل سابقه اعتباری آنها جهت باز پرداخت تسهیلات دریافتی در بانک ملت مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان مریم خلیلی عراقی منصوره علیقلی جواد محمدی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 1392 المقاله 6 - ارایه مدل بومی عوامل موثر بر شکل دهی اعتماد دیجیتال با بهره‎گیری از رویکرد و نظریه داده بنیاد محمدرضا پاکدل جلال حقیقت منفرد منصوره علیقلی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 7 - ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران فرانک افشین مهر حمید رضا سعید نیا زهرا علیپور درویش منصوره علیقلی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 8 - بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی https://doi.org/10.71769/jgm.2024.992768 محمدرضا رادفر منصوره علیقلی مدیریت سبز , العدد 11 , السنة 4 , تابستان 1403 المقاله 9 - نظام مالی اسلامی، رویکردی کارآمد برای اقتصاد در حکمرانی اسلامی محمدرضا رادفر منصوره علیقلی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 10 - توسعه الگوی نگرش و قصد پذیرش تأمین مالی اسلامی در بورس اوراق بهادار تهران محمدرضا رادفر منصوره علیقلی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 11 - تأثیر کارآفرینی گرایی بر عملکرد مالی و عملکرد غیر مالی؛ رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری محمدرضا رادفر منصوره علیقلی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1401 المقاله 12 - ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود 20.1001.1.25383833.1401.16.58.4.0 10.30495/fed.2022.691501 فرزانه فراهانی آزاد منصوره علیقلی سینا نعمتی زاده اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1401 المقاله 13 - چگونگی اثرگذاری نوسانات شاخص قیمت سهام بر تغییرات رشد اقتصادی در ایران ( 96-1371) 20.1001.1.25383833.1396.11.41.8.5 منصوره علیقلی سید مهدی حسینی اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1396 المقاله 14 - شناسایی انگیزههای تبلیغات توصیهای الکترونیکی در رسانههای اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان 10.30495/fed.2023.705600 رشا مکوندی حسین صفرزاده حسن اسماعیلپور منصوره علیقلی اقتصاد مالی , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1402 المقاله 15 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.10.1 زهرا دشت لعلی منصوره علیقلی سید کامران نوربخش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 16 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری 20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1 فرزین نعمت بخش آبکنار منصوره علیقلی سید کامران نوربخش حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 17 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 18 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 19 - چارچوب مفهومی قابلیتهای بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی محبوبه درخشنده کامل کمالی منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 20 - ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM مهدی حبیبی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 61 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 21 - طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1398.11.43.7.1 محمدرضا رادفر غلامرضا زمردیان منصوره علیقلی مهرزاد مینویی فرهاد حنیفی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1398 المقاله 22 - واكاوري تأثير اکتساب اطلاعات و تخصص مدیریت بر عملكرد سرمایه گذاری جسورانه با نقش ميانجي استراتژی های جسورانه محمدرضا رادفر منصوره علیقلی اقتصاد مالی , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 23 - تأثير انعطاف پذیری داوطلبانه کمیتههای ریسک هیئت مدیره بر ریسک محدودیتهای مالی در بانكهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران محمدرضا رادفر منصوره علیقلی زهرا کلانترزاده دره شیری پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 30 , السنة 14 , پاییز 1402 المقاله 24 - مدیریت استعداد مبتنی بر عملکرد مالی و یادگیری سازمانی (ارائه خط مشی برای شرکت کرمان خودرو) محمدرضا رادفر منصوره علیقلی مهدي ابراهيمي رویکردهای نو در مدیریت دولتی , العدد 1 , السنة 1 , تابستان 1403