فهرس المقالات زهرا دشت لعلی المقاله 1 - پیشبینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی 10.30495/jmemiau.2024.709547 مرضیه ملکی زهرا دشت لعلی مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1403 المقاله 2 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.10.1 زهرا دشت لعلی منصوره علیقلی سید کامران نوربخش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 3 - شناسایی و اولویتبندی پیشایندها و پسایندها برای شناسایی کارکنان کلیدی در بانک های ایران 10.30495/THR.1403.1120213 علی زارع ابرقویی محمدرضا دلوی زهرا دشت لعلی منابع انسانی تحول آفرین , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1403 المقاله 4 - بازشناسی مولفه های صلاحیت های دیجیتالی از تجربه کارکنان بانک https://doi.org/10.30495/THR.1403.1121405 عبدالحمید مصلی نژاد محمدرضا دلوی سعید آقاسی منابع انسانی تحول آفرین , العدد 11 , السنة 3 , پاییز 1403 المقاله 5 - تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری) زهرا دشت لعلی آیت ا... محمدی مدیریت عملیات , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1401 المقاله 6 - طراحی مدل بازاریابی روشنگرانه در صنعت نساجی کشور ایران حسن یلمه ها زهرا دشت لعلی محمد رضا دلوی مهندسی مدیریت نوین , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 7 - ارائه مدلی به منظور تعیین نقطه تعادل استراتژیهای قیمتگذاری و قیمتپذیری در بازار انحصار چندجانبه با رویکرد نظریه بازیها رضا بصیری منصور عابدیان سعید آقاسی زهرا دشت لعلی مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1403