• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • بهرام خیری

    فهرس المقالات بهرام خیری


  • المقاله

    1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال
    10.30495/jmfr.2022.20719
    راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , تابستان 1401

  • المقاله

    2 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
    متینه فتحعلی بهرام خیری
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397

  • المقاله

    3 - بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها
    زهره علی اسماعیلی بهرام خیری
    مدیریت بازاریابی , العدد 40 , السنة 13 , پاییز 1397

  • المقاله

    4 - هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران
    بهرام خیری محمد جواد نائیجی منصوره عباسعلی زاده
    مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388

  • المقاله

    5 - ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
    عبدالحمید ابراهیمی بهرام خیری سمیه یادگاری نیارکی
    مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388

  • المقاله

    6 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
    20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4
    حمید علیزاده بهرام خیری عباس حیدری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400

  • المقاله

    7 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند
    وحید رضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401

  • المقاله

    8 - شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد
    20.1001.1.22520104.1399.12.48.9.0
    حمید طهماسبی فرد بهرام خیری ماندان مومنی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399

  • المقاله

    9 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
    20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3
    سید فرهنگ آبرومندی بهرام خیری احمد ودادی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398

  • المقاله

    10 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
    20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9
    راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399

  • المقاله

    11 - تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌
    محمد نجف زاده ضیاالدین سید عباس حیدری بهرام خیری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402

  • المقاله

    12 - ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
    20.1001.1.22520104.1401.14.53.5.0
    مریم خواجوی بهرام خیری احمد ودادی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401

  • المقاله

    13 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
    20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8
    وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400

  • المقاله

    14 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
    وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402

  • المقاله

    15 - ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد
    وحید جواهری عباس حیدری بهرام خیری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1402

  • المقاله

    16 - بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE
    رضا شعبانی پژمان جعفری بهرام خیری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403

  • المقاله

    17 - بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان
    20.1001.1.22520104.1390.3.12.1.7
    بهرام خیری مولود سادات فرازنده مهر حامد رضی پور
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1390

  • المقاله

    18 - بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند
    20.1001.1.22520104.1390.3.12.4.0
    بهرام خیری محمد سعید زمانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1390

  • المقاله

    19 - عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل
    20.1001.1.22520104.1392.5.20.2.8
    بهرام خیری مریم عبدلی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1392

  • المقاله

    20 - بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
    20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3
    وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390

  • المقاله

    21 - بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری
    20.1001.1.22520104.1388.1.1.5.5
    بهرام خیری محمد فضلی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388

  • المقاله

    22 - نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان
    20.1001.1.22520104.1388.1.2.8.0
    بهرام خیری محمدجواد نائیجی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1388

  • المقاله

    23 - بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند
    20.1001.1.22520104.1393.6.22.7.4
    بهرام خیری شبنم ملکیان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1393

  • المقاله

    24 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
    20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0
    بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 3 , پاییز 1390

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1446

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول