فهرس المقالات احمد ودادی المقاله 1 - Designing and Validating the Model for Job Requirements and Job Resources Affecting Employees' Job Engagement 10.30495/IJSS.2023.71591.1372 Leila Gilani Nader Bohlooli Mojtaba Ramazani Ahmad Vedadi Iranian Sociological Review , العدد 49 , السنة 13 , تابستان 2023 المقاله 2 - ارائه مدل مدیریت ریسکهای منابع انسانی در شرکتهای تأمین سرمایه (رویکردی جهت ارتقای عملکرد سازمان) 20.1001.1.27169979.1401.16.2.7.1 10.30495/qjopm.2020.1909722.2948 عظیم ثابت وجه الله قربانی زاده احمد ودادی مدیریت بهرهوری , العدد 61 , السنة 16 , تابستان 1401 المقاله 3 - طراحی و تبیین مدل مدیریت عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور افشین هاشمی داریوش غلام زاده احمد ودادی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1402 المقاله 4 - مدل ساختاری ریسکهای منابع انسانی در نهادهای مالی بازار سرمایه در حکمرانی اسلامی عظیم ثابت وجه اله قربانی زاده احمد ودادی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 5 - مدل پیشنهادی برای بسترسازی استقرار فرایند مدیریت عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور با رویکرد ارزشهای اسلامی افشین هاشمی داریوش غلامزاده احمد ودادی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 6 - اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر مولفه های رفتاری افشین هاشمی داریوش غلامزاده احمد ودادی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 37 , السنة 15 , بهار 1403 المقاله 7 - ارائه مدل تغییر فرهنگ سازمانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علیرضا حفیظی علی رشیدپور مجتبی شاهنوشی احمد ودادی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1399 المقاله 8 - مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی محمد رضا لطف اله همدانی احمد ودادی کاوه تیمورنژاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 9 - الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی 20.1001.1.22520104.1400.13.52.23.9 ژیلا محمدی داریوش غلام زاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 10 - ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) 20.1001.1.22520104.1401.14.53.5.0 مریم خواجوی بهرام خیری احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401 المقاله 11 - آزمون مدل تصمیم گیری چند معیاره در طراحی الگوی موفقیت برنامه های جانشین پروری در بانک های ایرانی 20.1001.1.22519165.1399.11.45.26.3 ژیلا محمدی داریوش غلامزاده وحیدرضا میرابی احمد ودادی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1399 المقاله 12 - ارائه مدل مفهومی الزامات و منابع شغلی موثر در اشتیاق شغلی کارکنان 10.30495/mlseo.2023.708188 لیلا گیلانی نادر بهلولی مجتبی رمضانی احمد ودادی مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , العدد 4 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 13 - شناسایی عناصر و مولفه های الگوی عوامل موثر بر ترک خدمت داوطلبانه مدیران ارشد صنعت خودروسازی ایران روحاله گلشن امیرحسینی احمد ودادی داریوش غلامزاده تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 14 - ارائه الگوی شایستگی مدیران شعب بانکی با رویکرد چابکی: مطالعه ای با رویکرد کیفی حمید صیدی سامانی احمد ودادی علی رضا امیرکبیری آمـــــوزش و بهبود منابع انسانی , العدد 16 , السنة 16 , پاییز 1403