فهرس المقالات وحید نامنی المقاله 1 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 2 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402