فهرس المقالات سید کامران نوربخش المقاله 1 - شناسایی و رتبه بندی محرک های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر مبنای رویکرد تلفیقی SWARA و ARAS خاکستری 10.30495/imj.2021.686402 Saman Sheikhesmaeili Seyed Kamran Nourbakhsh Seyed Abbas Heydari مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 2021 المقاله 2 - Identifying the Factors Affecting Consumer Perceptions on Product Safety and Model Presentation (Case study: Home Appliances Consumers) 20.1001.1.22519904.2022.15.1.11.9 10.22094/joie.2021.1907025.1781 Saeed Ahmadian Seyed kamran Nourbakhsh Ghasemali Bazaee Seyed Abbas Heydari Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 32 , السنة 15 , بهار 2022 المقاله 3 - تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.25.5 سعید احمدیان سید کامران نوربخش قاسمعلی بازآیی سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 4 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری 20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1 فرزین نعمت بخش آبکنار منصوره علیقلی سید کامران نوربخش حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 5 - تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی راضیه آهنگر سله بنی سید کامران نوربخش وحیدرضا میرابی یحیی خونساری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402 المقاله 6 - طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) 20.1001.1.22285067.1402.29.89.6.7 محبوبه نوری نسب سید کامران نوربخش فریده حق شناس کاشانی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 29 , تابستان 1402 المقاله 7 - تأثیر مدیریت آموزش بر مسیر شغلی کارکنان سازمانهای خدماتی بهاره سادات بیات غیاثی سید کامران نوربخش تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1399