• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • فریده حق شناس کاشانی

    فهرس المقالات فریده حق شناس کاشانی


  • المقاله

    1 - ارائه مدل مناسب سیاست‌گذاری اخلاقی در سازمان‌های ورزشی ایران
    میثم عیوضی علیرضا امیرکبیری فریده حق شناس محمد رضا ربیعی مندجین
    خط مشی‌گذاری عمومی در مدیریت , العدد 39 , السنة 11 , پاییز 1399

  • المقاله

    2 - تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران
    شادی شهریاری فریده حق شناس کاشانی
    مدیریت بازاریابی , العدد 54 , السنة 17 , بهار 1401

  • المقاله

    3 - Designing, Evaluating and Prioritizing Sepah Bank's Marketing Strategies in the Banking Industry
    20.1001.1.23222301.2020.6.1.5.3
    10.30495/jsm.2020.673648
    Hoossein Adelkhani Farideh Haghshenas Kashani
    Journal of System Management , العدد 2 , السنة 6 , زمستان 2020

  • المقاله

    4 - «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران»
    حامد صبوری حسن گیوریان فریده حق شناس کاشانی
    پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق) , العدد 2 , السنة 16 , بهار 1400

  • المقاله

    5 - بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی در بانک تجارت شعب منطقه جنوب غرب شهر تهران
    پریسا کاشانی نژاد فریده حق‌شناس کاشانی
    مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 1395

  • المقاله

    6 - نقش نظارتی حاکمیت شرکتی در بخش تسهیلات بانکی
    هادی نیک قلب سعید صیاد شیرکش فریده حق‌شناس کاشانی
    مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1402

  • المقاله

    7 - طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
    20.1001.1.22520104.1399.12.47.5.4
    حسین عادلخانی فریده حق شناس کاشانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399

  • المقاله

    8 - بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
    مرتضی مریمی یعقوبیان علی نجفی مقدم فریده حق شناس کاشانی بیتا نصرالهی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402

  • المقاله

    9 - شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
    محسن فلاح فریده حق شناس کاشانی علی رضاییان
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401

  • المقاله

    10 - تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس)
    الهام اصلاحچی فریده حق شناس کاشانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403

  • المقاله

    11 - هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی
    20.1001.1.22520104.1391.4.13.7.2
    وحیدرضا میرابی فریده حق شناس کاشانی مریم شریعتی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1391

  • المقاله

    12 - بررسی کارایی بهینه سازی پرتفوی مبتنی بر ریسک نامطلوب و پتانسیل مطلوب و متغیرهای روانشناختی
    20.1001.1.22519165.1397.9.34.16.7
    یاور میرعباسی هاشم نیکومرام علی سعیدی فریده حق شناس
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 9 , بهار 1397

  • المقاله

    13 - طراحی مدل پارادایمی رفتار سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه با تأکید بر شاخص‌های بومی
    10.30495/afi.2023.1977393.1187
    مرتضی مریمی یعقوبیان علی نجفی مقدم فریده حق شناس کاشانی بیتا نصرالهی
    پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری , العدد 12 , السنة 4 , پاییز 1402

  • المقاله

    14 - نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی
    هادی نیک قلب سعید صیاد شیرکش فریده حق شناس کاشانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 29 , زمستان 1402

  • المقاله

    15 - طراحی و تدوین استراتژی‌های راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده
    20.1001.1.22285067.1398.25.75.5.0
    حسین عادلخانی فریده حق شناس کاشانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 25 , زمستان 1398

  • المقاله

    16 - طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)
    20.1001.1.22285067.1402.29.89.6.7
    محبوبه نوری نسب سید کامران نوربخش فریده حق شناس کاشانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 29 , تابستان 1402

  • المقاله

    17 - بررسی تاثیر بازاریابی های ویروسی، حسی و مستقیم بر احیاء برند (مطالعه موردی شرکت ارج)
    سمیه مظلوم زاده فریده حق شناس کاشانی
    تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397

  • المقاله

    18 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی
    علی فراهانی یونس وکیل الرعایا فریده حق شناس کاشانی علی فائض
    بازاریابی خدمات عمومی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1403

  • المقاله

    19 - حاکمیت شرکتی با رویکرد نظارت اثربخش بر واحد اعتبارات در بانک ملی
    هادی نیک قلب سعید صیادشیرکش فریده حق شناس کاشانی
    مدیریت نوآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401

  • المقاله

    20 - ارائه مدل رقابت پذیری در سطح صنعت و استراتژی¬های مربوطه با تاکید بر نقش هوشمندی سیاه
    نیما سعیدی محمدمهدی موحدی فریده حق شناس کاشانی
    پژوهش های کاربردی در مدیریت صنعت پایدار , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول