List of Articles منصوره علیقلی Article 1 - برساخت و تجربه زیسته نخبگان صنعت گردشگری از بازاریابی گردشگری به روش داده بنیاد Abas Asadi Kambiz Heidarzadeh mohsen Khonsiavash mansooreh aligholi Future study Management , Issue 125 , Year , Autumn 2021 Article 2 - The Impact of Good Corporate Governance on the Relationship between Financial Performance and Sustainability of Companies Listed in Tehran Stock Exchange abbas yazdani mansoureh aligholi keyvan lolaei International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 3 - Designing Native Decision-Making Model for Selecting Venture Capital Investment in Emerging Companies 10.22034/amfa.2019.584735.1178 Mohammadreza Radfar Gholamreza Zomorodian Mansoureh Aligholi Mehrzad Minouei Farhad Hanifi Advances in Mathematical Finance and Applications , Issue 2 , Year , Spring 2019 Article 4 - شناسایی پیامدهای پیاده سازی تعالی بازاریابی 10.30495/qrm.2023.705438 جمال قادری نسب حسن اسماعیلپور منصوره علیقلی داریوش غلامزاده Quarterly Journal of Quantitative Researches in Management , Issue 1 , Year , Spring 2028 Article 5 - بررسی توان پیش بینی درآمد بالقوه مشتریان در مقابل سابقه اعتباری آنها جهت باز پرداخت تسهیلات دریافتی در بانک ملت مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان مریم خلیلی عراقی منصوره علیقلی جواد محمدی Quarterly Journal of Quantitative Researches in Management , Issue 2 , Year , Summer 1392 Article 6 - ارایه مدل بومی عوامل موثر بر شکل دهی اعتماد دیجیتال با بهره‎گیری از رویکرد و نظریه داده بنیاد mohammadreza pakdel Jalal Haghighat Monfared Mansoureh Aligholi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 7 - ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران Faranak Afshinmehr Hamidreza Saeednia Zahra Alipour Darvish Mansoureh Aligholi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 8 - بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی https://doi.org/10.71769/jgm.2024.992768 Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi فصلنامه مدیریت سبز , Issue 11 , Year , Summer 2024 Article 9 - نظام مالی اسلامی، رویکردی کارآمد برای اقتصاد در حکمرانی اسلامی Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 5 , Year , Spring 2022 Article 10 - توسعه الگوی نگرش و قصد پذیرش تأمین مالی اسلامی در بورس اوراق بهادار تهران Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 10 , Year , Summer 2023 Article 11 - تأثیر کارآفرینی گرایی بر عملکرد مالی و عملکرد غیر مالی؛ رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 12 - ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود 20.1001.1.25383833.1401.16.58.4.0 10.30495/fed.2022.691501 فرزانه فراهانی آزاد منصوره علیقلی سینا نعمتی زاده Financial Economics , Issue 1 , Year , Spring 1401 Article 13 - چگونگی اثرگذاری نوسانات شاخص قیمت سهام بر تغییرات رشد اقتصادی در ایران ( 96-1371) 20.1001.1.25383833.1396.11.41.8.5 منصوره علیقلی سید مهدی حسینی Financial Economics , Issue 5 , Year , Winter 1396 Article 14 - شناسایی انگیزههای تبلیغات توصیهای الکترونیکی در رسانههای اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان 10.30495/fed.2023.705600 Rosha Makvandi Hossein Safarzadeh Hassan Esmaeilpour Mansoureh Aligholi Financial Economics , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 15 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) 20.1001.1.22520104.1399.12.48.10.1 zahra dashtlaali mansoreh aligholi Sayyed kamran nourbakhsh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 16 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری 20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1 Farzin Nematbakhsh Abkenar Mansoure Aligholi seyed kamran Nourbakhsh Hossein Safarzadeh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 17 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 Vahid Nameni Bahram Kheiri Mansoureh Aligholi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 18 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) Vahid Nameni Bahram Kheiri Mansoureh Aligholi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 19 - چارچوب مفهومی قابلیتهای بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی mahboubeh derakhshandeh kamel kamali masoureh aligholi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 20 - ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM mehdi habibi bahram kheiri mansoureh aligholi Journal of Business Management , Issue 61 , Year , Spring 2024 Article 21 - طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1398.11.43.7.1 محمدرضا رادفر غلامرضا زمردیان منصوره علیقلی مهرزاد مینویی فرهاد حنیفی Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1398 Article 22 - واكاوري تأثير فشار ذي نفعان و توليد سبز بر عملكرد مالي با نقش ميانجي شهرت شركت و عملكرد زيست محيطي در شركت هاي صنعت پتروشيمي بورس تهران Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 61 , Year , Winter 2024 Article 23 - واكاوري تأثير اکتساب اطلاعات و تخصص مدیریت بر عملكرد سرمایه گذاری جسورانه با نقش ميانجي استراتژی های جسورانه Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi Financial Economics , Upcoming Articles Article 24 - تأثير انعطاف پذیری داوطلبانه کمیتههای ریسک هیئت مدیره بر ریسک محدودیتهای مالی در بانكهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi Zahra Kalantarzadeh Darreh shiri , Issue 30 , Year , Autumn 2023 Article 25 - مدیریت استعداد مبتنی بر عملکرد مالی و یادگیری سازمانی (ارائه خط مشی برای شرکت کرمان خودرو) Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi Mahdi Ebrahimi New Approaches in Public Administration , Issue 1 , Year , Summer 2024 Article 26 - Impact of ESG Management on Financial Performance with an emphasis on trust and reputation Mohammad Reza Radfar Mansoureh Aligholi International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , Issue 2 , Year , Summer 2024