فهرس المقالات فاطمه نورشرق المقاله 1 - Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.2.8.1 Fatemeh Noorshargh Hasan Esmailpour Hossein Safarzadeh Behrooz Ghasemi Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019 المقاله 2 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2 فاطمه نورشرق دهاقانی حسن اسماعیل پور حسین صفرزاده بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399