فهرس المقالات سراج الدین محبی المقاله 1 - ارائه مدل کسب و کار فنبازارها در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 123 , السنة 31 , زمستان 1399 المقاله 2 - پیش بینی مولفه های کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر (با بررسی آینده انرژی و سناریوهای آن تا افق 2050 و توسعه انرژیهای نو و سیاستهای جهانی و نقش آن در کشور) 10.30495/jmfr.2022.59993.2439 شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 32 , زمستان 1400 المقاله 3 - ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) 10.30495/jomm.2022.66284.1923 شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 4 - طراحی الگوی شایسته سالاری مدیران با رویکرد مدیریت شهری در شهرداری مشهد سراج الدین محبی پروانه گلرد حمیدرضا موحدی زاده مطالعات مدیریت شهری , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401 المقاله 5 - Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance 20.1001.1.23222301.2019.5.1.2.3 Mohammad Reza Dalvand Vahid Reza Mirabi Mohammad Hosein Ranjbar Serajodin Mohebi Journal of System Management , العدد 1 , السنة 5 , زمستان 2019 المقاله 6 - تحلیل نارساییهای ساختاری و نهادی بخش دولتی در بکارگیری ویژگی های کلیدی بخش خصوصی و ارائه الگو از دیدگاه جامعه شناسی سازمان ها . 10.30495/jss.2020.1915005.1266 10.30495/jss.2020.1915005.1266 محمدصادق قیصری سراج الدین محبی کرمالله دانشفرد مطالعات جامعه شناسی , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1399 المقاله 7 - طراحی و تبیین الگوی سکوت سازمانی براساس الگوی های شخصیتی کارکنان (موردمطالعه : شهرداری بندرعباس ) حسین اخلاقی مهدی باقری سراج الدین محبی آمـــــوزش و بهبود منابع انسانی , العدد 13 , السنة 13 , زمستان 1402 المقاله 8 - طراحی مدل توسعه رفتار شهروندی سازمانی اسلامی در میان کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور به روش کیفی مهدی میهن دوست امیرمحسن مدنی سراج الدین محبی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 3 , السنة 14 , پاییز 1402 المقاله 9 - طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.15.4 شیوا قوامی لاهیجی حمیدرضا میرابی مهدی باقری سراج الدین محبی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 10 - ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار 20.1001.1.22520104.1400.13.50.15.7 علی مظفری محمدحسین رنجبر سراج الدین محبی سعید مرادپور مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 11 - طراحی الگوی ارزیابی مهارت های مدیران بومی و غیر بومی در پست های کلیدی مطالعه موردی : استان هرمزگان طیب دهقانی سراج الدین محبی مهدی باقری مدیریت عملیات , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1400