فهرس المقالات افسانه زمانی مقدم المقاله 1 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) شیوا جعفری فر افسانه زمانی مقدم کریم حمدی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند 10.30495/jomm.2022.19517 مسعود صفی زاده افسانه زمانی مقدم عباس طلوعی اشلقی مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401 المقاله 3 - ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) 10.30495/jomm.2022.66284.1923 شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 4 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) افسانه زمانی مقدم شیوا جعفری فرد مدیریت بازاریابی , العدد 25 , السنة 9 , زمستان 1393 المقاله 5 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع افسانه زمانی مقدم کوهیار لاهیجی مدیریت بازاریابی , العدد 16 , السنة 7 , پاییز 1391